Quote from Guest on 24 February 2010, 14:32Jag fick en liten smidig Ipod Shuffle med clips i födelsedagspresent, tänkt att användas under löppassen. Den fungerar fin-fint tills jag blir riktigt svettig, då den börjar med att först automatiskt sänka volymen för att sedan till slut helt lägga av. De
Jag fick en liten smidig Ipod Shuffle med clips i födelsedagspresent, tänkt att användas under löppassen. Den fungerar fin-fint tills jag blir riktigt svettig, då den börjar med att först automatiskt sänka volymen för att sedan till slut helt lägga av. De
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 14:42Är du säker på att det är svetten som gör det?
Är du säker på att det är svetten som gör det?
Quote from Susan Hartley on 24 February 2010, 14:44Nu springer jag oftast utan lurar, men jag har en shuffle och den har jag aldrig haft problem med de få gånger jag har sprungit med den. Min iPod nano dödade jag dock mycket effektivt genom att ha nedstoppad vid byxlinningen under ett långpass. Det räckte
Nu springer jag oftast utan lurar, men jag har en shuffle och den har jag aldrig haft problem med de få gånger jag har sprungit med den. Min iPod nano dödade jag dock mycket effektivt genom att ha nedstoppad vid byxlinningen under ett långpass. Det räckte
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 15:20Byt mp3-spelare. Jag har en SanDisk Sansa Clip 8 GB och den funkar toppen. Är liten och smidig och tål att tränas med.
http://www.google.com/products/catalog?hl=en&q=mp3+players+sansa+clip&cid=8780610085070890542&sa=title#p
Byt mp3-spelare. Jag har en SanDisk Sansa Clip 8 GB och den funkar toppen. Är liten och smidig och tål att tränas med.
http://www.google.com/products/catalog?hl=en&q=mp3+players+sansa+clip&cid=8780610085070890542&sa=title#p
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 15:25Jag har också en äldre generation av shuffle, brukar ha den fäst i bakfickan på tightsen alternativt ryggfickan på jackan om det är kallare och det har aldrig strulat varken i regn, solsken eller kyla. Jag tror att fjärrkontrollsfunktionen är boven, med l
Jag har också en äldre generation av shuffle, brukar ha den fäst i bakfickan på tightsen alternativt ryggfickan på jackan om det är kallare och det har aldrig strulat varken i regn, solsken eller kyla. Jag tror att fjärrkontrollsfunktionen är boven, med l
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 19:05Jag har en iPod Shuffle med clips och fjärrkontroll i lurarna. Den har fått stå ut med rätt mycket i svettväg och har hängt med bra vare sig den legat instoppad i jackan eller hängt på ärm eller nederkant på tröjan. Och jag svettas verkligen som en gris n
Jag har en iPod Shuffle med clips och fjärrkontroll i lurarna. Den har fått stå ut med rätt mycket i svettväg och har hängt med bra vare sig den legat instoppad i jackan eller hängt på ärm eller nederkant på tröjan. Och jag svettas verkligen som en gris n
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 19:23Jag har dödat flera Shuffles med svett. Dom är relativt tåliga, men det finns definitivt en gräns.
Jag har dödat flera Shuffles med svett. Dom är relativt tåliga, men det finns definitivt en gräns.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 19:36Jag har nog också dödat en shuffle under ett långpass; det var kallt och jag hade tre lager med tröjor =floder av svett.
Jag fick i alla fall en ny när jag reklamerade den!Jag fäster den i sporttopskanten, så den klarar sig nog bättre från fukt då.
Jag har nog också dödat en shuffle under ett långpass; det var kallt och jag hade tre lager med tröjor =floder av svett.
Jag fick i alla fall en ny när jag reklamerade den!
Jag fäster den i sporttopskanten, så den klarar sig nog bättre från fukt då.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 19:40Har löpt med en iPod shuffle, den lilla med clips, i över 3 år nu.
Även frun har en. Dessa har varit med om både svett, regn kyla ner till - 30, solsken upp till 40-50grader....och klarat allt 🙂
Kanske har vi haft tur men dom fungerar utan anmärkning.
Har löpt med en iPod shuffle, den lilla med clips, i över 3 år nu.
Även frun har en. Dessa har varit med om både svett, regn kyla ner till - 30, solsken upp till 40-50grader....och klarat allt 🙂
Kanske har vi haft tur men dom fungerar utan anmärkning.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 19:54Jag har också dödat en 🙁
När jag började med att fästa den (nya) i midjan så den är exponerad och inte utsatt för svett så fungerar det bra.
Jag har också dödat en 🙁
När jag började med att fästa den (nya) i midjan så den är exponerad och inte utsatt för svett så fungerar det bra.