Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 19:59Jag har dödat 2st Shuffle. Har därför valt att testa en annan sort nu som heter Sansa (också med klädnypehållaren). Den har dessutom radio vilket kan vara trevligt vid längre pass.
En annan sak, nära tips på mobil som pallar att ligga i bakfickan på tig
Jag har dödat 2st Shuffle. Har därför valt att testa en annan sort nu som heter Sansa (också med klädnypehållaren). Den har dessutom radio vilket kan vara trevligt vid längre pass.
En annan sak, nära tips på mobil som pallar att ligga i bakfickan på tig
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 22:24Ipod Shuffle är värdelös. Det är sladden och hörlurarna som inte tål det minsta fukt. Det har verkstaden bekräftat då jag haft den insänd tre gånger. Jag har varit på Teknikmagasinet 13 gånger, fått fyra nya hörlurar men ändå inte fått reklamera spelaren.
Ipod Shuffle är värdelös. Det är sladden och hörlurarna som inte tål det minsta fukt. Det har verkstaden bekräftat då jag haft den insänd tre gånger. Jag har varit på Teknikmagasinet 13 gånger, fått fyra nya hörlurar men ändå inte fått reklamera spelaren.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 22:35varför ska du reklammera spelaren om det är sladden det är fel på ?
varför ska du reklammera spelaren om det är sladden det är fel på ?
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 22:55Jag har en ipod shuffle (nyare modellen) och den funkar jättebra när jag springer trots att jag svettas mkt! Jag brukar sätta fast den på bh:n och har aldrig haft några problem med den 🙂
Jag har en ipod shuffle (nyare modellen) och den funkar jättebra när jag springer trots att jag svettas mkt! Jag brukar sätta fast den på bh:n och har aldrig haft några problem med den 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 00:15Kanske tiden också är en faktor då Shufflen lägger av? Jag uppskattar att det tar ca 15-20 minuter inomhus innan svetten rinner ordentligt då jag kutar på löpband inomhus, men Shufflen brukar orka hålla emot mellan 45-60 minuter.
Svett eller regn borde
Kanske tiden också är en faktor då Shufflen lägger av? Jag uppskattar att det tar ca 15-20 minuter inomhus innan svetten rinner ordentligt då jag kutar på löpband inomhus, men Shufflen brukar orka hålla emot mellan 45-60 minuter.
Svett eller regn borde
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 07:05Det är förmodligen mer salt i svett än i regn och salt vatten leder ström bättre.
Det är förmodligen mer salt i svett än i regn och salt vatten leder ström bättre.
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2010, 15:22Den här tål vatten - den är gjord för att kunna simma med!
http://www.gracedigitalaudio.com/freestyle-audio-soundwave-2gb-blue-p-83.html?zenid=78eb812157a6fb18f450490f4ebca421
Den här tål vatten - den är gjord för att kunna simma med!
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 21:31Vad använder ni för lurar? Jag tycker det oftast är dem som lägger av först..
Vad använder ni för lurar? Jag tycker det oftast är dem som lägger av först..
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 22:56Jag använder originallurarna.
Jag använder originallurarna.
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 00:50Kanske kan vara värt att köpa en ipod härifrån istället
http://www.swimman.com/
Kanske kan vara värt att köpa en ipod härifrån istället