Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 08:27Jag har aldrig haft några problem med iPod original-lurarna. Håller på slita ut mitt andra par på drygt 4 år och då innefattar det en massa träning, ibland i ösregn så jag är himla nöjd. Det första som går i sönder på dem är gummit men det tar typ två år
Jag har aldrig haft några problem med iPod original-lurarna. Håller på slita ut mitt andra par på drygt 4 år och då innefattar det en massa träning, ibland i ösregn så jag är himla nöjd. Det första som går i sönder på dem är gummit men det tar typ två år
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 08:23Jag tror som sagt inte det är lurarna som är problemet här utan själva spelaren, som inte står emot fukt tillräckligt bra.
Jag lämnade in den igår på service / byte, så får vi se vad resultatet blir sedan. Det skulle ta 3-4 dagar.
Jag tror som sagt inte det är lurarna som är problemet här utan själva spelaren, som inte står emot fukt tillräckligt bra.
Jag lämnade in den igår på service / byte, så får vi se vad resultatet blir sedan. Det skulle ta 3-4 dagar.
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 09:23När jag köpte min iPod nano (första gen nano video) så köpte jag till ett armband i gummi. Den gör så det skyddar mot regn och har aldrig haft några problem med det trots jag har sprungit i skyfall.
Så allting handlar om att hitta ett bra armband.
När jag köpte min iPod nano (första gen nano video) så köpte jag till ett armband i gummi. Den gör så det skyddar mot regn och har aldrig haft några problem med det trots jag har sprungit i skyfall.
Så allting handlar om att hitta ett bra armband.
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 14:25Märkligt, jag hör att mina lurar tar slut (orginal ipodlurarna) eftersom det ibland är den ena som försämras och det bättras när dem torkar. Jag brukar ha spelaren så den inte får vatten på sig så de måste vara lurarna 🙂
Märkligt, jag hör att mina lurar tar slut (orginal ipodlurarna) eftersom det ibland är den ena som försämras och det bättras när dem torkar. Jag brukar ha spelaren så den inte får vatten på sig så de måste vara lurarna 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 14:55Hej!
Har sanna problem med min Shuffle, och det är lurarna som inte klarar fukten.
Problemet med nya shuffle är att man inte kan ta vilka lurar som helst eftersom man styr spelaren med knapparna på lursladden.Är det någon som vet om det finns andra lur
Hej!
Har sanna problem med min Shuffle, och det är lurarna som inte klarar fukten.
Problemet med nya shuffle är att man inte kan ta vilka lurar som helst eftersom man styr spelaren med knapparna på lursladden.
Är det någon som vet om det finns andra lur
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 15:02Hittade precis den här adaptern, med den kanske man kan använda några mer fukttåliga lurar:
http://www.macoteket.se/ProductSheet.aspx?prd=21724375&ppk=pg16776
Hittade precis den här adaptern, med den kanske man kan använda några mer fukttåliga lurar:
http://www.macoteket.se/ProductSheet.aspx?prd=21724375&ppk=pg16776
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 22:51Karl, syftet med Shufflen är bl.a. det smidiga clips:et som gör att man kan sätta fast den i princip var som helst och den låga vikten gör att den sitter kvar fantastiskt bra. I tillägg tror jag faktiskt inte det finns något extra skydd till denna enhet,
Karl, syftet med Shufflen är bl.a. det smidiga clips:et som gör att man kan sätta fast den i princip var som helst och den låga vikten gör att den sitter kvar fantastiskt bra. I tillägg tror jag faktiskt inte det finns något extra skydd till denna enhet,
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 12:51Staffan: Japp jag förstår helt klart syftet med den men man förstår ju också att en shuffle ute i det fria och spöregn så kommer den ej överleva =)
Man kan ju sätta den i en liten plastpåse och sen sätta fast clippet inne ifrån påsen. Det borde kunna ge
Staffan: Japp jag förstår helt klart syftet med den men man förstår ju också att en shuffle ute i det fria och spöregn så kommer den ej överleva =)
Man kan ju sätta den i en liten plastpåse och sen sätta fast clippet inne ifrån påsen. Det borde kunna ge
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 19:44Absolut, men den bör klara av att man har den hängande utanpå tröjan då man kutar på löpband inomhus... 🙂 Det var ju det min inte gjorde, vilket är ganska dåligt. Men nu har jag som sagt fått en ny enhet, som jag hoppas är bättre.
Tänker köra ett långp
Absolut, men den bör klara av att man har den hängande utanpå tröjan då man kutar på löpband inomhus... 🙂 Det var ju det min inte gjorde, vilket är ganska dåligt. Men nu har jag som sagt fått en ny enhet, som jag hoppas är bättre.
Tänker köra ett långp
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:04Trivs du med/har provat den hörluren där man kan fästa shufflen direkt på lurarna, helt utan sladdar? Då borde det vara omöjligt att svettsabba den tycker man.
Själv har jag en Ipod Orginal (eller vad den kallas) som är STOR och jag har ett MONSTERarmband
Trivs du med/har provat den hörluren där man kan fästa shufflen direkt på lurarna, helt utan sladdar? Då borde det vara omöjligt att svettsabba den tycker man.
Själv har jag en Ipod Orginal (eller vad den kallas) som är STOR och jag har ett MONSTERarmband