Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 23:09Flera av mina kollegor använder runkeeper och de är nöjda. Det finns andra appar som har samma funktionalitet men kommer inte ihåg några namn.
Själv använder jag forerunner 305 och är nöjd på det hela taget, browser-plugin:en och usbdrivern drar ner hel
Flera av mina kollegor använder runkeeper och de är nöjda. Det finns andra appar som har samma funktionalitet men kommer inte ihåg några namn.
Själv använder jag forerunner 305 och är nöjd på det hela taget, browser-plugin:en och usbdrivern drar ner hel
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 23:12Åsa, kolla in Garmin Forerunner 405. Den är inte lika stor och "ful" som vardagsur. Jag har en väninna som är mycket förtjust i sin.
Själv har jag en Suunto utan GPS. Fotpodden ger ganska okay noggrannhet när det gäller sträcka och springer jag helt vilt
Åsa, kolla in Garmin Forerunner 405. Den är inte lika stor och "ful" som vardagsur. Jag har en väninna som är mycket förtjust i sin.
Själv har jag en Suunto utan GPS. Fotpodden ger ganska okay noggrannhet när det gäller sträcka och springer jag helt vilt
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 23:13Favoritappen för löpning för mig är Endomondo. Jag har testat ungefär 10 olika och den vinner på två saker, den är mycket enkel att använda i telefonen och websidan där man registrerar sin träning är den bästa av dem alla plus att frugan hemma kan följa m
Favoritappen för löpning för mig är Endomondo. Jag har testat ungefär 10 olika och den vinner på två saker, den är mycket enkel att använda i telefonen och websidan där man registrerar sin träning är den bästa av dem alla plus att frugan hemma kan följa m
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 23:16Jag köpte Garmin 310 istället. Lite mindre, lite bättre, men ganska mycket dyrare.
Men vill man ha en klocka som man kan ha på sig utan att skämmas till vardags skulle jag också titta på en klocka ifrån Suunto, och om jag fortfarande ville ha GPS-registr
Jag köpte Garmin 310 istället. Lite mindre, lite bättre, men ganska mycket dyrare.
Men vill man ha en klocka som man kan ha på sig utan att skämmas till vardags skulle jag också titta på en klocka ifrån Suunto, och om jag fortfarande ville ha GPS-registr
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 08:58Att gf305 hela tiden rekommenderas är för att den är fruktansvärt prisvärd, vill man ha en snygg klocka köper man en till "vanlig" klocka
Att gf305 hela tiden rekommenderas är för att den är fruktansvärt prisvärd, vill man ha en snygg klocka köper man en till "vanlig" klocka
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 10:11Håller med föregående talare!! (t+)
Håller med föregående talare!! (t+)
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 12:45Var klocka har sin funktion. Varför hitta någon man kan ha till "allt" och av den anledningen kompromissa?
GF305 är mycket prisvärd för tillfället eftersom det är en utgående modell, och jag är mer än nöjd med min. Tillsammans med Sport Tracks kan jag föl
Var klocka har sin funktion. Varför hitta någon man kan ha till "allt" och av den anledningen kompromissa?
GF305 är mycket prisvärd för tillfället eftersom det är en utgående modell, och jag är mer än nöjd med min. Tillsammans med Sport Tracks kan jag föl
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 13:25Om motivationen att ha träningsklocka till vardags är att göra ett "statement" så är ju en riktigt fet klocka desto bättre. Annars håller jag med, för mig är träningsklockan (GF 310) bara för träning. Samma sak gäller MP3, min spelare (Sandisk Sansa) dubb
Om motivationen att ha träningsklocka till vardags är att göra ett "statement" så är ju en riktigt fet klocka desto bättre. Annars håller jag med, för mig är träningsklockan (GF 310) bara för träning. Samma sak gäller MP3, min spelare (Sandisk Sansa) dubb
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 17:51Svettas du när du springer är GF405 inget att ha. Den "finess" jag varnade för i min tidigare post är att den har en jä*la touch-boett som man skall styra klockan med, kommer man åt den med en svettig hand några gånger eller spiller sportdryck sätts funkt
Svettas du när du springer är GF405 inget att ha. Den "finess" jag varnade för i min tidigare post är att den har en jä*la touch-boett som man skall styra klockan med, kommer man åt den med en svettig hand några gånger eller spiller sportdryck sätts funkt
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 17:54De gjorde ju om touchen till 610:an. Undrar om det blev bättre?
De gjorde ju om touchen till 610:an. Undrar om det blev bättre?