Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 17:59Är touchen kvar?
Ja -> klockan suger fortfarnade
Nej -> BRA!NASA lade ner x milj dollar på att ta fram en kulspetspenna som fungerade i tynglöshet. Ryssarna använde blyerts. Vem var smartast?
Är touchen kvar?
Ja -> klockan suger fortfarnade
Nej -> BRA!
NASA lade ner x milj dollar på att ta fram en kulspetspenna som fungerade i tynglöshet. Ryssarna använde blyerts. Vem var smartast?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 18:10Nej, den är inte kvar. Det är nytt.
"A common urban legend states that, faced with the fact that ball-point pens will not write in zero-gravity, NASA spent a large amount of money to develop a pen that would write in the conditions experienced during spa
Nej, den är inte kvar. Det är nytt.
"A common urban legend states that, faced with the fact that ball-point pens will not write in zero-gravity, NASA spent a large amount of money to develop a pen that would write in the conditions experienced during spa
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 19:02Jag tycker att du skall kika närmare på Nike+ och dess tillbehör. Jag körde ett tag med Nike klockan, och det funkade bra. Nike+ ihop med ipod nano bjuder dessutom på en liten röst som kommer med glada tillrop mellan varven. Går att komplettera med pulsba
Jag tycker att du skall kika närmare på Nike+ och dess tillbehör. Jag körde ett tag med Nike klockan, och det funkade bra. Nike+ ihop med ipod nano bjuder dessutom på en liten röst som kommer med glada tillrop mellan varven. Går att komplettera med pulsba
Quote from Christer Berg on 14 June 2011, 19:11Tycker att du även kan spana in Adidas MiCoach.
En virtuell coach som du kopplar till din mp3 spelare med pulsbälte och fotpod.
Hjälper dig träna efter puls eller tempo om du föredrar det.
Tycker att du även kan spana in Adidas MiCoach.
En virtuell coach som du kopplar till din mp3 spelare med pulsbälte och fotpod.
Hjälper dig träna efter puls eller tempo om du föredrar det.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 19:52Jag använder mig just nu av en iPod Nano 16GB (5th Generation)
med Nike + iPod Sport Kit. Med lite kalibrering av ditt löpsteg så fungerar den ganska bra faktiskt. Jag använder inte ngn hållare på armen eller så utan stoppar ipoden i fickan och spring
Jag använder mig just nu av en iPod Nano 16GB (5th Generation)
med Nike + iPod Sport Kit. Med lite kalibrering av ditt löpsteg så fungerar den ganska bra faktiskt. Jag använder inte ngn hållare på armen eller så utan stoppar ipoden i fickan och spring
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 22:41köpte en garmin 305 idag, det gick snabbt 😀 Är så sugen på att testa men det har spöregnat här hela kvällen.
Blev lite förvånad över att pulsen är så otydlig. varför?
Hittar ingen belysning, finns det inte?
Sitter inne och har sattelitkontakt och det
köpte en garmin 305 idag, det gick snabbt 😀 Är så sugen på att testa men det har spöregnat här hela kvällen.
Blev lite förvånad över att pulsen är så otydlig. varför?
Hittar ingen belysning, finns det inte?
Sitter inne och har sattelitkontakt och det
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 22:421) Belysning: tryck kort på power-knappen
2) Puls: du kan ställa in vad som skall visas på skärmen och hur många rutor det skall vara.
3) Läs manualen! 🙂
1) Belysning: tryck kort på power-knappen
2) Puls: du kan ställa in vad som skall visas på skärmen och hur många rutor det skall vara.
3) Läs manualen! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:06hehe jag har läst manualen men missat det med ljuset, hade testat power men tryckte nog för löst...
Ska läsa den igen dock 😉
tack
hehe jag har läst manualen men missat det med ljuset, hade testat power men tryckte nog för löst...
Ska läsa den igen dock 😉
tack
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:23@Magnus, djäklar. Är nu en lite olyckligare människa 😉
@Magnus, djäklar. Är nu en lite olyckligare människa 😉