Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Jag är så jäkla glad att jag har tagit mig i mål o förvånad över mig själv att jag redan börjar planera inför nästa år =) sjukt kul detta men sopm sagt utan hejarklack vad hade de då vatt =) o dessa outröttliga funktionärer o villa ägare med trädgårdslang

Lite osäker på hur det skulle gå men ta sig runt skulle man satsa på. Efter första varvet löpning så la lårmusklerna av helt och vägrade vara med och leka. Så det blev väldigt mycket gå de två sista varven så från att ha haft sikte på enbart målgång, gå n

Här kommer blåbärens resultatlista:

Mattias Heribertsson 09:55:39
Jonas Larsson 09:59:31
Christian Nilsson 10:11:04
Jimmy Svensson 10:28:58
Peter Gerdlöf 10:37:37
Roger Lagrelius 10:47:20
Nicklas H 10:51:50
John Forsell 10:56:20
Peter Johansson 10:57:17

Jag har svårt för det där med "v" o "f" i efternamnet 🙂

Namn Gustafsson, Andrew (SWE)
Klubb IK NocOut.se

11:19:32

Bra jobbat alla och ett stor tack till Jonas som som hållit ihop tråden 😀
Någon av er som ska köra sthlmstriathlon den 21?

Bra jobbat alla & håller med Jose, Tack Jonas för alla fina veckosummeringar samt att du styrt in tråden på rätt håll då den varit på väg att spåra ut!

Själv följde jag min plan klockrent och tog mig i mål på 11:38:22 och god marginal till 12 timmar 🙂

Och Mattias var både högst upp på blåbärslistan och nöp en pallplacering dessutom, riktigt bra!

Anders,
den ljusblåa sköldpaddan tackar den gula sköldpaddan för ypperlig draghjälp under hela löpningen. Din gula tröja var perfekt att skymta långt där framme och ha som draghjälp eller fyr att ta sikte på.

Fredrik S,
visst var det du som saktade in p

Håkan, jo, det var jag det. Röda Eskilstuna IK kläder. (Såg många andra som jag trodde var blåbär Vilma, Milla, Ben, försökte läsa och komma ihåg ... , men var för svensk för att bara hejja 🙂 ) Nästa år får alla märka sina nummerlappar med ett blåbär...

Jonas, går det att fixa en lista med total träningstid fram till järnmannen? Tycker det vore lite intressant att se men det kanske bara är jag som är kalenderbitare 🙂