Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Vilken fin tröja man fick!

Jag är en Järnman, mycket nöjd med mina 12:41! Grattis till alla er andra till bra prestationer! 🙂

Jag är en Järnkvinna!!! 😀
Gick in på 13.29, är jättenöjd med tiden, trodde på nånstans över 14 timmar.
Hejade på Linda Bengtsson (tror jag) som passerade mig vid sista vändningen på löpningen vid 35 km.

Fy fan vad härlgt!!

Kom in lite över 12:30, klart bättre än väntat 🙂

Fantastisk upplevelse!
Jag skall sammanställa våra resultat när jag sitter i bilen på väg hem. Nu ska jag försöka gå bort till prisutdelningen...
(Och nej, det blev inget ligga igårkväll... jag har en kroppsdel som inte är stel just nu :D)

Grymt bra arrangerat och riktigt trevligt folk på och runt banan.

Jag fick kasta mig i diket efter tre kilometer löpning och attackspy.
Sedan var det tungt men blev 11:10. Känns bra idag. 🙂 Grattis alla!

Jag är en Ironman 🙂 Efter 12 h 11 min kom jag i mål, sjukt nöjd och så glad!!

Vilken fantastisk dag!! alla som var och hejade i kalmar, tusen tack för support! Det var grymt! 🙂 Grattis alla!!

Nu vet jag det jag länge misstänkt, jag cyklar verkligen inte i paritet med dom andra grenarna, får väl tänka att jag är bra på sim o löp istället för dålig på cykel...

Men jäklar vad skönt det var att få kliva av det tortyrimstrument som kallas cykel oc

Så grymt bra jobbat allihop!! Såg en del av er längs banan men visste inte vad jag skulle ropa, "heja Ironmanblåbär!" kanske 😉

Själv kom jag in på 13.30 vilket jag är otroligt nöjd med med tanke på att jag oroat mig för att inte klara maxtiden 😉

Rolig

Vilken skön grej! Klarade mig på 11:19:32, känslan går inte beskriva i ord! Hade grymt support av mina klubbkompisar i NocOut. En klubbkompis kom 11 i Senior, en kom 11 från slutet men ALLA är lika grymma!!!!