Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 20:46Lånad checklista av Roger Boströms Vansbro PM. Se sid 13. Kan vara bra med lite stöd under packningen.
http://api.ning.com/files/sQSJjADhPPF670pWlhAMW9epM14dNm8TOposLKqXNHmFyvCgGA8cGFerAl0LR-GakkWFf-L8xWKDtAi2f4MC8C4Re0Heej8Y/VansbroTriathlonstartPM_V1.1
Lånad checklista av Roger Boströms Vansbro PM. Se sid 13. Kan vara bra med lite stöd under packningen.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 22:34Jag kör i grader av ruggighet armvärmare (åker på först), extra kortärmad tröja, vindjacka. Jacka ska det nog vara bra ruggigt innan den åker på.
Fick isär mitt frihjul idag och smorde in det så nu rullar jcykeln lätt och fint också. Hade en fin kvällstu
Jag kör i grader av ruggighet armvärmare (åker på först), extra kortärmad tröja, vindjacka. Jacka ska det nog vara bra ruggigt innan den åker på.
Fick isär mitt frihjul idag och smorde in det så nu rullar jcykeln lätt och fint också. Hade en fin kvällstu
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 22:39här är en till som det känns nu så vet jag precis hur bambi på hal is känner sig o den här känslan att jag har tränat för lite blir man nånsin nöjd försöker hitta motivations höjare så här på sluttampen o hitta en låt me ozzy ozboure I just want you kolla
här är en till som det känns nu så vet jag precis hur bambi på hal is känner sig o den här känslan att jag har tränat för lite blir man nånsin nöjd försöker hitta motivations höjare så här på sluttampen o hitta en låt me ozzy ozboure I just want you kolla
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 22:56Jag är nere i kalmar ensam o ska köra på fredagen o sen bara hejja på Er på lördagen.
Är det någon som är intresserad av att gå ut o äta tillsammans fredag kväll efter sprinten?
Jag är nere i kalmar ensam o ska köra på fredagen o sen bara hejja på Er på lördagen.
Är det någon som är intresserad av att gå ut o äta tillsammans fredag kväll efter sprinten?
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 23:06Jonas, kom såhär i elfte timmen på att jag inte borde vara med på listan...är rent tekniskt inget blåbär längre! 🙂
Dock blåbär i Kalmar efter ett brutet lopp förra året. Försöker samla ihop mina erfarenheter och ladda om och ha kul i Kalmar. Ett tips so
Jonas, kom såhär i elfte timmen på att jag inte borde vara med på listan...är rent tekniskt inget blåbär längre! 🙂
Dock blåbär i Kalmar efter ett brutet lopp förra året. Försöker samla ihop mina erfarenheter och ladda om och ha kul i Kalmar. Ett tips so
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 23:15Är hypernervös och laddad till tusen. Ett års satsning ska snart få utlopp. Har känt mig som en längdåkare inför OS med all min oro över att bli förkyld precis innan Kalmar. Var på bio idag och undvek att röra räcken och annat som folk kan ha besudlat och
Är hypernervös och laddad till tusen. Ett års satsning ska snart få utlopp. Har känt mig som en längdåkare inför OS med all min oro över att bli förkyld precis innan Kalmar. Var på bio idag och undvek att röra räcken och annat som folk kan ha besudlat och
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 08:45Nu ska det helt plötsligt bli kanonväder. Det känns som att det kan ändras ett par gånger fram till lördag 🙂
18-23 C och knappt någon vind.
Nu drar jag till Kalmar. Vi ses på pre race mötet!
Ha de.
Nu ska det helt plötsligt bli kanonväder. Det känns som att det kan ändras ett par gånger fram till lördag 🙂
18-23 C och knappt någon vind.
Nu drar jag till Kalmar. Vi ses på pre race mötet!
Ha de.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 09:15Carl & Kristofer: Gött att man inte är ensam om att känna sig halvt klen inför loppet! Däremot tror jag det kommer gå prima, som en sa.. publiken ger ett enormt stöd. Hoppas det finns mer publik under mer delar av cyklingen.
Ät rätt, ladda på och ha ener
Carl & Kristofer: Gött att man inte är ensam om att känna sig halvt klen inför loppet! Däremot tror jag det kommer gå prima, som en sa.. publiken ger ett enormt stöd. Hoppas det finns mer publik under mer delar av cyklingen.
Ät rätt, ladda på och ha ener
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 11:30De norska meteorologerna säger att det skall sluta regna lagom till start, de svenska att det skall börja då, och sluta innan löpningen (för de flesta iaf). Men de verkar eniga om att det varken skall bli kuling eller trettio grader och sol, vilket nog sk
De norska meteorologerna säger att det skall sluta regna lagom till start, de svenska att det skall börja då, och sluta innan löpningen (för de flesta iaf). Men de verkar eniga om att det varken skall bli kuling eller trettio grader och sol, vilket nog sk
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 13:22Nope, never mind. =)
Nope, never mind. =)