Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Har omväxlande mardrömmar kring punkteringar och ljuvliga drömmar när jag ser upploppet och inser att jag kommer att klara det. Den ljuvliga, underbara känslan ser jag fram emot...jäklar vad bra man kommer att må de sista 100 meterna. Ett scenariot har

hej alla kämpar har testat vattnet vid kattrumpan idag utan våtdräkt o simmade en 20 minuter o jag frös inte alls så de ser just inte ut att förra årets isbad ska upprepas. är riktigt skönt i vattnet kan säga att det är lite småstenigt på bottnen nära str

Carl ont kommer du garanterat att få 🙂

Funderar på om jag ska köra något annat än bara gels och snickers under cyklingen. Har testat detta under längre pass och det fungerar bra men man bli j*vligt less på socker efter 7 + tim. Har ni något bra förslag

Alla har vi något vi är nojjiga över. Jag är lite orolig för att det ska blåsa på morgonen och vara vågigt. Detta i kombination med ca 800 andra simmare känns inte helt ok. Sträckan i sig är ju inte så farlig.

Cyklingen är ju bara en halv vätternrunda o

Jag har under dagens cykelmek insett att bodyn behöver servas... Glömde kedjepiskan hemma (annars fick jag med det mesta inkl kassettverktyg) så lär få testa Adels cykel imorgon. Hoppas de kan skruva till det lite snabbt.

I relaterade nyheter så skulle j

Alex

Låter som patronen kommer för långt in så att något sticker hål på den. Ska testa min nya kolsyrepump imorgon i samband med lite punka övning. Har en gängad variant och skruvat in patronen så långt det går.

Ha de.

Jo det är ju när det går hål på patronen som gasen pyser ut. Men om inte det går hål på patronen kommer ju inte gasen ut heller och jag vill ju ha ut den. Helst genom munstycket dock. Det är mycket möjligt att jag gör helt fel. Men hur svårt kan det vara?

Inte långt kvar nu. Kan inte annat än älska pre-racekänslan:)

Jag börjar faktiskt tänka att det vore att föredra att skippa våtdräkterna.

Jag körde ett kort simpass i söndags, visserligen sjö och vindstilla, med 21 grader i vattnet och kanske 15 i luften (sent på kvällen). Det var riktigt härligt, kändes som jag h

Tycker det är alldeles för lite uppsnack i tråden!