Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

åh kollade just smhi, yr och klart.se och alla visar regn.. 🙁
hoppas att vädergudarna visar fel!! Kom igen Kalmar, visa dig nu från din bästa sida!!!

De har snart visat sol moln regn för lördagen, verkar kunna bli vad som helst..

.

Väderleksprognoserna har ju en tendens att vara lite osäkra, speciellt långtidsprognoserna. SMHI:s prognoser kan man ju möjligtvis lita på samma morgon efter en titt ut genom fönstret. :@

Vädret blir ju vad det blir men om jag får önska så skulle jag vil

Hej på er alla Ironmanblåbär 2011!

Jag var med i blåbärstråden 2010 och förra året vid den här tiden var jag sjukt nervös. Jag var nervös för allt, att jag inte tränat tillräckligt, att jag skulle få en fot i huvudet på simningen. Att cykeln skulle haver

Vilket härligt och inspirerande inlägg, Helena! Och STORT grattis till Hawaii!!:-)

Tack för inlägget och lycka till Helena!

Jag lade inte in någon lista igår eftersom det verkar finnas ett konsensus över att man inte skall jaga träningsminuter sista veckorna (H)

Hoppas era förberedelser går bra. Jag ska sätta mig i solen och skriva

Helena -otroligt inspirerande att läsa om din insats i Frankfurt.
Måste bara säga att det var en prestation utöver det vanliga!!

Tack också för dina tips! Det finns inge race report att läsa någonstans från Kalmar förra året och Frankfurt i år?

Kör hår

Håller med föregående talare! Blåbärstråden 2010 och nu mot Hawaii IM! Det är helt sanslöst! Helena: Dina framgångar imponerar och du inspirerar. Tack för det och lycka till själv framöver!

Jonas: Vad sägs om en lista med total träningstid under året?

Instämmer med övriga grattis helena och lycka till.
Sitter och googlar på gamla blogg inlägg ifrån sista veckan och loppet.
Allt är intressant just nu.