Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 11:36Oskar:
Funderade på det. Men vet inte om det är relevant, vill ni isåfall ha en summering Kalmar-Kalmar eller bara 2011?Min gameplan:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=99000
Om fler har skrivit ner sina tankar och planer får ni gärna posta
Oskar:
Funderade på det. Men vet inte om det är relevant, vill ni isåfall ha en summering Kalmar-Kalmar eller bara 2011?
Min gameplan:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=99000
Om fler har skrivit ner sina tankar och planer får ni gärna posta
Quote from Jan Ingemansson on 1 August 2011, 12:04Relevant eller ej är svårt att säga men det är intressant att se vad folk har lagt ner i tid inför helgen.
Bara för att se hur man ligger till. Nu är jakten på minuter i sadeln, bassängen och spåret slut.
Om du har viljan och tiden skulle jag i alla fal
Relevant eller ej är svårt att säga men det är intressant att se vad folk har lagt ner i tid inför helgen.
Bara för att se hur man ligger till. Nu är jakten på minuter i sadeln, bassängen och spåret slut.
Om du har viljan och tiden skulle jag i alla fal
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 12:28Jag åker till Kalmar i eftermiddag, lovar att rapportera om vattentemperatur och annat relevant.
Kul att läsa Jonas!
Så här veckan innan om man vill ha lite tips på det mentala området så kan jag rekommendera framförallt avsnitt 15 i radiosportens "Marh
Jag åker till Kalmar i eftermiddag, lovar att rapportera om vattentemperatur och annat relevant.
Kul att läsa Jonas!
Så här veckan innan om man vill ha lite tips på det mentala området så kan jag rekommendera framförallt avsnitt 15 i radiosportens "Marh
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 16:24Grattis Helena till en grym insats 🙂 Ja då närmar sig debuten, känns helt ok måste jag säga,
tänkte vila Måndag, Onsdag och Fredag. Tis och Tors blir det väldigt korta och lätta pass. Tänkte käka som jag gör i vanliga fall, då minskad träningsmängd gör
Grattis Helena till en grym insats 🙂 Ja då närmar sig debuten, känns helt ok måste jag säga,
tänkte vila Måndag, Onsdag och Fredag. Tis och Tors blir det väldigt korta och lätta pass. Tänkte käka som jag gör i vanliga fall, då minskad träningsmängd gör
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 21:49Kommer käka som vanligt med en viss ökning sista dagarna samt lite carbolader, mest för att känna mig lite lugnare 🙂
Vad tror ni om en resorb på kvällen före och på morgonen för att salta upp kroppen lite extra?
I gruppen för kalmar finns 115 medlemma
Kommer käka som vanligt med en viss ökning sista dagarna samt lite carbolader, mest för att känna mig lite lugnare 🙂
Vad tror ni om en resorb på kvällen före och på morgonen för att salta upp kroppen lite extra?
I gruppen för kalmar finns 115 medlemma
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 22:20Brukar var ca hälften som kör för första gången så ni är inte ensamma. På prerace mötet brukar det vara handuppräckning för förstagångare och det är en del 🙂
Brukar var ca hälften som kör för första gången så ni är inte ensamma. På prerace mötet brukar det vara handuppräckning för förstagångare och det är en del 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 22:35Jag kommer äta som vanligt de sista dagarna nu. Kvällen innan och på morgonen blir det Resorb. Eventuellt carboloader. På lördagsmorgonen blir det 2 kokta ägg samt en tallrik havregrynsgröt, det brukar jag äta inför långpass så jag vet att det funkar.
Vi
Jag kommer äta som vanligt de sista dagarna nu. Kvällen innan och på morgonen blir det Resorb. Eventuellt carboloader. På lördagsmorgonen blir det 2 kokta ägg samt en tallrik havregrynsgröt, det brukar jag äta inför långpass så jag vet att det funkar.
Vi
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 08:23Frugan ropar från köket att det är varmt i vattnen i Kalmar just nu. Finns risk för att det blir våtdräktslös simning?
Vilken start på dagen efter en natt fylld av punkteringsdrömmar...
Frugan ropar från köket att det är varmt i vattnen i Kalmar just nu. Finns risk för att det blir våtdräktslös simning?
Vilken start på dagen efter en natt fylld av punkteringsdrömmar...
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 08:59Är väl obligatoriskt med våtdräkt oavsett temperatur på lördag?
Är väl obligatoriskt med våtdräkt oavsett temperatur på lördag?
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 14:52Tack för fina inlägg ovan och särskilt grattis till Hawaii!!
Shit, vad jag är nervös inför lördag. Mest orolig för min jäkla mage. Den är strulig i vanliga fall, och jag är rädd för att den kommer hata 13 timmars sockertillskott i form av geler och bars.
Tack för fina inlägg ovan och särskilt grattis till Hawaii!!
Shit, vad jag är nervös inför lördag. Mest orolig för min jäkla mage. Den är strulig i vanliga fall, och jag är rädd för att den kommer hata 13 timmars sockertillskott i form av geler och bars.