Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Kalle // Så skriver du bara det?? 😉

Jag har velat fram o tillbaka rätt länge, löpträningen fick stryka på foten rätt länge för cykling och fotboll (no comments please) o hus som skulle fasadbytas.

Sen för ett par veckor sen var jag o klubbkamrat Carlé

Jag har inget att snacka upp eftersom jag inte ställer upp i år. Men jag vill ju gärna läsa om vad alla andra tycker och tänker innan 🙂

Har själv gått på någon ryggvärk så har problem att böja mig och så. Vill ut på en kort cykeltur i eftermiddag men vettefan om det är så vettigt, kanske borde stanna hemma och vila lite så ryggen inte ger mig några problem på lördag.

Träningen.. på tok

Även jag siktar på "ta mig runt tiden". Körde sista simpasset idag och det kändes sådär. Kommer behöva all flytkraft en våtdräkt kan ge 🙂 Cyklingen känns ok men det kommer inte vara någon raket som tar sig fram på kalmars gator. Det som känns bäst är löp

Jag körde precis cykelbanan (med betoning på körde, dvs bil) och det ser bra ut. Pilarna är utritade. Den bara ligger och väntar nu.

vad och vart käkar man efter loppet, slog det mig utan att ha tittat närmare på hemsidan.
Jag lär inte vara så pigg utan vill helst a) släpa in alla prylarna på hotellrummet, b) ä t a! c) sova som en spädgris under en värmelampa 😀

Är det någon här som h

Mat va inte det första jag tänkte på förra året när jag kom i mål. Tog mig tillbaka till hotellet. Där köpte jag lite godis, åt hälften och somnade..

Zäta: Värmelampa finns på http://www.nordpost.se

Skönt att höra att fler än jag är lite oroliga för hur det ska gå. Körde just ett lätt cykelpass på bara två mil (ja just det, bara två) och jag blev alldeles andfådd och trött... Hur fan ska detta sluta...

Vad härligt det är att höra fler ångestfyllda röster på foumet. Tror att många av oss känner oss lite vilsna men vi vaknar säkert pigga och spända på lördag morgon. Om inte lär väl regnet väcka oss redan innan det blivit dags att dricka av Östersjövattnet

Låt säga att det kommer regna. Vad har ni på er på överkroppen? Jag har ingen bra regnöverdel....tror ni det räcker med ett tri linne? De är ju ganska täta framtill ( i alla fall mitt)....Ska man börja oroa sig för detat också 🙂

Ha de.