Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Då har man mellanlandat hos ena svägerskan i metropolen Flerohopp nu då! Cykeln är redo för en liten lätt testrunda för att se att transporten från Sjuntorp/Trollhättan gått bra. Börjar kännas mer och mer pirrigt nu... Men vilket äventyr det ska bli! 🙂

Sådärja, då var allt packat för morgondagen! Triathlondebut och hoppas på en tid under 11 timmar. Ska i alla fall bli en otrolig upplevelse och förhoppningsvis ett minne för livet 🙂 Lycka till alla!

Kalmar here I come. Mål: start 07:00, simma på 1:20, T1 på ca 0:05, cykla på 6:30, T2 på 0:05, springa på 4:00, blir 12:00 det! På mig kommer det stå Eskilstuna IK Triathlon på kläderna. Lycka till alla så ses vi på pre-race mötet! Nu har vi alla tränat h

Lycka till då alla blåbärsvänner!
Jag kommer ha nummer 11 och ni får gärna tjingsa när ni cyklar förbi 😉

Nu kör vi!

Förra årets blåbärsgeneral ber att få önska alla årets blåbär ett rejält lycka till imorgon! Sitter här i min svettiga kalmar t-shirt från förra året och känner mig lite avundsjuk. Två (helt oombedda) råd inför imorgon:

1. om det är kallt i vattnet så gå

sista inlägg innan start kanske
LYCKA TILL

Jag testade att simma en sväng, och blev förvånad över Kattrumpans botten - full av alger, gegga o en hel del sten. Bäst att gå i försiktigt.

Annars verkar allt bli superbra imorrn. OJ va spännande! God natt!

Stort GRATTIS till Jonas som sprang in med god marginal (28 sekunder) under 10 timmar! Jävligt bra gjort!!

Grymt bra. Var lite orolig att han inte skulle få ligga annars 🙂

(Det satt lite skyltar uppe, bland annat en med texten "Jonas Triathlon Väst - Under 11h så får du ligga ikväll".)

Själv är jag grymt nöjd också med 11:50:03. Hoppas alla andra blåbär oc

Grattis till Håkan Z!!! Fast han han var ofin nog att slå mig 😉