Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Så jäkla kul att läsa om era bedrifter och hur glada och stolta ni är! 🙂 Hade jag också varit! Grattis alla blåbär som nu inte längre är blåbär! Hoppas kunna joina er en vacker dag.

Fantastisk känsla att efter 12 h och 45 min mötas av sina barn och springa in på upploppet tillsammams. Kommer nog aldrig att utsätta mig för detta igen, men skönt att ha gjort det

Själv är jag sjukt missnöjd! Efter ca 7 km på löpningen så la mitt vänstra knä av...Kunde inte springa så det blev en lååång haltande promenad i över 3 mil. Kom in på 13.52 och var inte ens trött...var så j*vla förbannad igår men nu har jag gillat läget o

Startnummer 637. Jag har dina simglasögon. Lyckades packa ned dubbla par eftersom vi använder samma modell. Sorry, hade jag varit piggare skulle jag ha listat ut det men efter löpningen var hjärnan som potatismos.

Grattis alla. Hoppas ni blir lika väl o

Helt sjukt nöjd med en sluttid på 10:59:30.

Får passa på att tacka alla i denna tråden och speciellt Jonas som hållit igång uppdateringarna på träningstimmarna. Har varit ett helt fantastiskt år.

Vi syns i Kalmar nästa år!

Tack alla.
Har kommit i mål på 12:40 efter att ha behövt stanna 6 gånger pga kramp dem sista 2,5 mil på cyklingen, tänkte jag ska bara ta mig tillbaks till växlingsområde och se om det går att springa, det gick fast jag tog det lungnare än planerade och ä

Jose - röd tävlingsdräkt? I så fall ja. Grattis till prestationen! Du hade ett fint löpsteg för att vara på sista varvet!

humm svart orca tävlingsdräkt med vit rygg och trötta stumma ben.
Bra kört Fredrik 😉

Bra jobbat alla järnmän/kvinnor! Nu satsar vi på 2012! =)

Jose, det borde kunna ha varit jag ... jag sprang ju in på 12:41 ... men jag minns inte riktigt ... som föregående sa, kanske lite potatismos i mitt huvud också ...
Jag börjar fundera lite över nästa år, lite förvånad över att frugan frågade om jag inte s