Quote from Guest on 21 October 2009, 21:38Hej!
Jag har gjort nåt sannolikt orimligt dumt, vatten över huvudet så det sprutar om det. Jag har anmält mig till Kalmar Triathlon som är en Ironman-distans, 3,8 km simning, 180 km cykel, 42 km löpning.
Jag har kört Vätternrundan 4 gågner och vet att
Hej!
Jag har gjort nåt sannolikt orimligt dumt, vatten över huvudet så det sprutar om det. Jag har anmält mig till Kalmar Triathlon som är en Ironman-distans, 3,8 km simning, 180 km cykel, 42 km löpning.
Jag har kört Vätternrundan 4 gågner och vet att
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:48Heja Mårten! Det där fixar du!
Heja Mårten! Det där fixar du!
Quote from ellen olsson on 21 October 2009, 22:04Jag har gjort det två gånger. Bägge gångerna gick jag en stor del av den avslutande löpsträckan. Det är inget att vara orolig för. Däremot så lönar det sig att springa oftare och med fler långpass än vad jag gjorde de åren.
Jag har gjort det två gånger. Bägge gångerna gick jag en stor del av den avslutande löpsträckan. Det är inget att vara orolig för. Däremot så lönar det sig att springa oftare och med fler långpass än vad jag gjorde de åren.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 22:36Mårten, det där kommer du fixa. Fokusera på löpningen nu då så att du kan få upp distansen på den. Jag har också kört kalmar en gång och det liknar din situation med skillnaden att jag hade ett trasigt knä under nästan hela träningsförberedelserna och var
Mårten, det där kommer du fixa. Fokusera på löpningen nu då så att du kan få upp distansen på den. Jag har också kört kalmar en gång och det liknar din situation med skillnaden att jag hade ett trasigt knä under nästan hela träningsförberedelserna och var
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 22:42Gjorde Kalmar i somras. Har visserligen sprungit en hel del förr om åren, men inför Kalmar hade jag senaste året bara sprungit 19 timmar. Och det var inte mer året innan, pga knäoperation. I lugnt tempo gick det det ändå att jogga runt på dryga 4½ timme.
Gjorde Kalmar i somras. Har visserligen sprungit en hel del förr om åren, men inför Kalmar hade jag senaste året bara sprungit 19 timmar. Och det var inte mer året innan, pga knäoperation. I lugnt tempo gick det det ändå att jogga runt på dryga 4½ timme.
Quote from Jonas Täng on 23 October 2009, 12:17Smit över till triathlongruppen... där finns både historier och diskussioner relaterade till Kalmar tri.
Jag har kört den fyra gånger. Kan jag så kan du! 🙂
Smit över till triathlongruppen... där finns både historier och diskussioner relaterade till Kalmar tri.
Jag har kört den fyra gånger. Kan jag så kan du! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 14:00Självklart fixar du det. Jag kommer att finnas vid en vätskekontroll och se till att du får i dig lite energi 🙂
Självklart fixar du det. Jag kommer att finnas vid en vätskekontroll och se till att du får i dig lite energi 🙂
Quote from Elias Engqvist on 23 October 2009, 14:26Barbro: Jag vill ha Cola - bara Cola!
Martin: Såvitt jag vet har inte anmälan öppnat än - hur kan du ha anmält dig?
(Jag har bokat hotell men inte anmält mig)
Barbro: Jag vill ha Cola - bara Cola!
Martin: Såvitt jag vet har inte anmälan öppnat än - hur kan du ha anmält dig?
(Jag har bokat hotell men inte anmält mig)
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 10:29Jag ska ladda med mycket cola då - var faktiskt det som gick mest i år. Vattnet användes för utvärtes bruk och cola och chips var det som önskades invärtes.
Jag ska ladda med mycket cola då - var faktiskt det som gick mest i år. Vattnet användes för utvärtes bruk och cola och chips var det som önskades invärtes.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 11:50Nån undrade hur jag anmält mig. Jag har betalat in på postgirot så snart de la ut det. Jag har fått bekräftelse på att jag får anmälningsnummer så snart de öppnar anmälningen. Alltså har jag inte fått ut ngt än men blivit lovad detta.
Tack för alla glada
Nån undrade hur jag anmält mig. Jag har betalat in på postgirot så snart de la ut det. Jag har fått bekräftelse på att jag får anmälningsnummer så snart de öppnar anmälningen. Alltså har jag inte fått ut ngt än men blivit lovad detta.
Tack för alla glada