Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:04Om du inte har tid eller lust att köra långa pass, varför Ironman?
Grym grundkondition behöver ju inte innebära att man springer så vansinnigt mycket. Kör du bra med mtb och skidor under vintern klarar du löpmomentet hyfsat bra trots begränsad mängd löp
Om du inte har tid eller lust att köra långa pass, varför Ironman?
Grym grundkondition behöver ju inte innebära att man springer så vansinnigt mycket. Kör du bra med mtb och skidor under vintern klarar du löpmomentet hyfsat bra trots begränsad mängd löp
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 21:52Jag har barn under 10 år varannan vecka. Det är väl den största anledningen att det är svårt med dom långa passen. Vet att jag måste upp i tid för att lyckas.
Jag har barn under 10 år varannan vecka. Det är väl den största anledningen att det är svårt med dom långa passen. Vet att jag måste upp i tid för att lyckas.
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2009, 21:54Hur gamla är dom dom andra veckorna då? (Sorry)
Hur gamla är dom dom andra veckorna då? (Sorry)
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 22:20Beroende på ålder kan du ju tycka att det är j-igt kul att cykla bredvid när pappa springer ... . Söndagsutflykt, typ
Beroende på ålder kan du ju tycka att det är j-igt kul att cykla bredvid när pappa springer ... . Söndagsutflykt, typ
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 12:15hehe, kan bli grymma intervaller i nerförbackarna och bra styrkepass när "man" ska hjälpa till uppför backen 😀
Farsan var som bäst tränad de vintrarna min bror och jag ville åka pulka. Pappa släpar upp. Vi åkte ner. Repetera en hela dagen och voilá så s
hehe, kan bli grymma intervaller i nerförbackarna och bra styrkepass när "man" ska hjälpa till uppför backen 😀
Farsan var som bäst tränad de vintrarna min bror och jag ville åka pulka. Pappa släpar upp. Vi åkte ner. Repetera en hela dagen och voilá så s
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 12:42Hade varit väldigt intressant att se din far dra dig och din bror uppför backen nu Håkan!;)
Inget slår denna man, INGET!
http://www.youtube.com/watch?v=Kt7w8hV90SI
Hade varit väldigt intressant att se din far dra dig och din bror uppför backen nu Håkan!;)
Inget slår denna man, INGET!
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 14:46Mina barn är 5 och 8 år.
I sommars cyklade jag en hel del med minstingen i cykelvagn. Där somnade hon som en stock. Men det ger ju ingen uthållighet.
Pulka och Stockholm är ingen bra kombination. Får vara glad om det är snö en vecka.
Den plan jag har t
Mina barn är 5 och 8 år.
I sommars cyklade jag en hel del med minstingen i cykelvagn. Där somnade hon som en stock. Men det ger ju ingen uthållighet.
Pulka och Stockholm är ingen bra kombination. Får vara glad om det är snö en vecka.
Den plan jag har t