Quote from Lotta W on 6 July 2009, 21:31Pytte-Putte meddelar att han också har blivit fattigare 😉
Pytte-Putte meddelar att han också har blivit fattigare 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 22:09Härligt Stina och IP (Ironpappan)! Ska bli kul att följa er i Tyskland! Ni väl vet att jag bjuder på kaffe strax före brofästet ifall ni kör ner? Ja det gäller er andra också förstås!
Härligt Stina och IP (Ironpappan)! Ska bli kul att följa er i Tyskland! Ni väl vet att jag bjuder på kaffe strax före brofästet ifall ni kör ner? Ja det gäller er andra också förstås!
Quote from Lotta W on 7 July 2009, 08:06... och nu är platserna slut. Det känns tryggt att de har dragit pengarna från kontot iallafall 🙂
... och nu är platserna slut. Det känns tryggt att de har dragit pengarna från kontot iallafall 🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 12:29Vad är det som gör just denna tävling så populär? Eller är det samma tryck på alla Ironman-lopp i Europa?
Vad är det som gör just denna tävling så populär? Eller är det samma tryck på alla Ironman-lopp i Europa?
Quote from ellen olsson on 7 July 2009, 13:19Det är stort tryck på nästan alla IM-tävlingar men om banan är snabb så ökar trycket extra mycket.
Det är stort tryck på nästan alla IM-tävlingar men om banan är snabb så ökar trycket extra mycket.
Quote from Håkan Öhling on 7 July 2009, 14:05Är detta en snabb bana?
Är detta en snabb bana?
Quote from ellen olsson on 7 July 2009, 14:36Banrekord under 8h på en flack bana. Jag skulle vilja påstå att den är snabb.
Banrekord under 8h på en flack bana. Jag skulle vilja påstå att den är snabb.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 15:14Jag och Sanna är oxå med!!! KM på IM i Frankfurt för Triathlon Väst då... (V)
Jag och Sanna är oxå med!!! KM på IM i Frankfurt för Triathlon Väst då... (V)
Quote from Lotta W on 7 July 2009, 16:37Det är ett grymt bra arrangemang! Ironman France har mycket att lära 😛
Det är ett grymt bra arrangemang! Ironman France har mycket att lära 😛
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 16:47Den är poppis för att Tyskarna visar världsklass i organistion på detta arrangemang och en halv miljon åskådare gör sitt! Snabb bana, sim i konstgjord sjö vid kalkbrott, 3 backar*2 varv på cykelbanan, men det är piece of cake, man märker inte stigningen n
Den är poppis för att Tyskarna visar världsklass i organistion på detta arrangemang och en halv miljon åskådare gör sitt! Snabb bana, sim i konstgjord sjö vid kalkbrott, 3 backar*2 varv på cykelbanan, men det är piece of cake, man märker inte stigningen n