Quote from Lotta W on 2 November 2009, 23:01Bra Fredrik, då har du koll på vilka triathlontävlingar som är ännu bättre än t.ex. IM Germany och Roth. De vill jag köra!
Bra Fredrik, då har du koll på vilka triathlontävlingar som är ännu bättre än t.ex. IM Germany och Roth. De vill jag köra!
Quote from ellen olsson on 2 November 2009, 23:16Du missförstod mig nog. Jag hävdar att många slår tyskarna på fingrarna när det gäller att arrangera arrangera tävlingar men det är möjligt att de är duktigare på just triathlontävlingar.
Eftersom jag prioriterar både skidåkning och cykling högre än tria
Du missförstod mig nog. Jag hävdar att många slår tyskarna på fingrarna när det gäller att arrangera arrangera tävlingar men det är möjligt att de är duktigare på just triathlontävlingar.
Eftersom jag prioriterar både skidåkning och cykling högre än tria
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 07:10Prerace i Frankfurt informerade om att våtdräkt skulle vara tillåtet, visade nån PowerPoint med banorna, varav cykelbanan animerat där man pekade ut spårvagnsspår, 90-graders sväng och backarna. Typ. Jag tycker tävlingen var mycket välordnad, med helt avs
Prerace i Frankfurt informerade om att våtdräkt skulle vara tillåtet, visade nån PowerPoint med banorna, varav cykelbanan animerat där man pekade ut spårvagnsspår, 90-graders sväng och backarna. Typ. Jag tycker tävlingen var mycket välordnad, med helt avs
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 3 November 2009, 15:33Vad bra, då kan vi ta det flyget vi tänkt (där vi missar prerecemötet).
Tack.
Vad bra, då kan vi ta det flyget vi tänkt (där vi missar prerecemötet).
Tack.
Quote from Funbeat user on 9 November 2009, 16:49Det var lika toklång kö att få ut cykeln efter 70.3 i Wiesbaden. Det är samma arrangör av de två tävlingarna. De hade en megastöld av cyklar förra året i Wiesbaden så vid årets tävling var det helt sanslösa säkerhetsarrangemang, men galna köer som följd.
Det var lika toklång kö att få ut cykeln efter 70.3 i Wiesbaden. Det är samma arrangör av de två tävlingarna. De hade en megastöld av cyklar förra året i Wiesbaden så vid årets tävling var det helt sanslösa säkerhetsarrangemang, men galna köer som följd.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 15:06Hej! Skrev ett reportage om Mia, en triathlet, som deltog i denna tävling i somras, dvs 2009, på www.agate2.se
http://www.agate2.se/kroppen/ironman%20091005.html
Hej! Skrev ett reportage om Mia, en triathlet, som deltog i denna tävling i somras, dvs 2009, på http://www.agate2.se
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 14:10Vi börjar att planera resa mm och vår (min och Stinas) servicekvinna är rädd om semesterdagarna och vet inte om hon behöver vara med.
Behövs hon?
Jag ser att det finns möjlighet till privat langning i anslutning till officiella stationer, men vad finns d
Vi börjar att planera resa mm och vår (min och Stinas) servicekvinna är rädd om semesterdagarna och vet inte om hon behöver vara med.
Behövs hon?
Jag ser att det finns möjlighet till privat langning i anslutning till officiella stationer, men vad finns d
Quote from Lotta W on 11 January 2010, 19:47Man får allt möjligt på matstationerna; gel, cola, vatten, sportdryck, bananer, apelsinbitar, salt (om det är varmt) etc. Jag har inte haft behov av att ta med mig mer än "startkit" på cykeln med sportdryck och gel.
Det går bussar/cykeltransport ut till
Man får allt möjligt på matstationerna; gel, cola, vatten, sportdryck, bananer, apelsinbitar, salt (om det är varmt) etc. Jag har inte haft behov av att ta med mig mer än "startkit" på cykeln med sportdryck och gel.
Det går bussar/cykeltransport ut till
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 20:35Incheckning av cykel och löpgrejor (skor, strumpor, keps och vad du nu kan tänkas vilja ha på löpningen) ska checkas in dagen innan loppet. Det finns inte en möjlighet att hinna checka in alla deltagare innan starten på tävlingsdagen.
Incheckning av cykel och löpgrejor (skor, strumpor, keps och vad du nu kan tänkas vilja ha på löpningen) ska checkas in dagen innan loppet. Det finns inte en möjlighet att hinna checka in alla deltagare innan starten på tävlingsdagen.