Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 15:39Eftersom bansträckningen är annorlunda i år så kommer dom inte kunna återanvända flaskor på samma sätt som förra året. Jag har hört att dom har beställt 35000 flaskor till årets tävling.
Eftersom bansträckningen är annorlunda i år så kommer dom inte kunna återanvända flaskor på samma sätt som förra året. Jag har hört att dom har beställt 35000 flaskor till årets tävling.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 15:5320 flaskor per person???
20 flaskor per person???
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 17:07Halvliters är ju hur lite som helst för en som dricker som en häst... :O
Men det kanske är så täta kontroller så det kanske inte gör något..
Jag har inga flaskor jag vill offra 😉 Faktiskt.. men det är väl bara köpa 2 colaflaskor eller liknande och off
Halvliters är ju hur lite som helst för en som dricker som en häst... :O
Men det kanske är så täta kontroller så det kanske inte gör något..
Jag har inga flaskor jag vill offra 😉 Faktiskt.. men det är väl bara köpa 2 colaflaskor eller liknande och off
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 17:22Det kommer vara 750 ml flaskor, ett litet steg i positiv riktning för dig kanske? 🙂
Kontrar med en annan fråga.
Kommer man åt sina transition bags på morgonen, dom som ska hängas upp dagen innan?
Det kommer vara 750 ml flaskor, ett litet steg i positiv riktning för dig kanske? 🙂
Kontrar med en annan fråga.
Kommer man åt sina transition bags på morgonen, dom som ska hängas upp dagen innan?
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 17:26Perfekt! Jag dricker, på riktigt, extremt mycket när jag hojar och kissar inte på mig för det.. så 750 ml känns tryggt! 🙂
Perfekt! Jag dricker, på riktigt, extremt mycket när jag hojar och kissar inte på mig för det.. så 750 ml känns tryggt! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 17:28Man startar med två (normalt) egna flaskor på cykeln, slänger dem när de är tomma och får nya längs vägen. När man går i mål har man två flaskor från loppet kvar på cykeln. Alltså har man lika många flaskor när man slutar som när man startade, att det int
Man startar med två (normalt) egna flaskor på cykeln, slänger dem när de är tomma och får nya längs vägen. När man går i mål har man två flaskor från loppet kvar på cykeln. Alltså har man lika många flaskor när man slutar som när man startade, att det int
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 17:39Det kanske är det viktigaste i världen 😉
Nerrå.. jag var mest nyfiken! Jag ska sluta tjata om flaskor nu... jag tror det blir bra hur som helst! Det kommer inte avgöras på flaskorna kan vi iaf vara överrens om..
Det kanske är det viktigaste i världen 😉
Nerrå.. jag var mest nyfiken! Jag ska sluta tjata om flaskor nu... jag tror det blir bra hur som helst! Det kommer inte avgöras på flaskorna kan vi iaf vara överrens om..
Quote from Jonas Täng on 13 August 2012, 14:43Det är kanske lite optimistiskt att fråga efter folk som har erfarenhet av en tävling som aldrig körts förut...
Jag gissar att en hel del kommer att vara annorlunda i Kalmar i år jämfört med tidigare år! Kommer att sakna tidigare "småtävlingskänsla" men
Det är kanske lite optimistiskt att fråga efter folk som har erfarenhet av en tävling som aldrig körts förut...
Jag gissar att en hel del kommer att vara annorlunda i Kalmar i år jämfört med tidigare år! Kommer att sakna tidigare "småtävlingskänsla" men
Quote from j sollerman on 13 August 2012, 15:57Inte illa att köra två "ironman" på 6 dagar!
Inte illa att köra två "ironman" på 6 dagar!
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 20:03Sara, fast det kanske finns dom som faktiskt har kört en officiell ironman här, och dom övergripande reglerna är väl ändå ganska lika? Strunt samma, frågan är väl ändå fri eller? Det är kanske någon som vet, trots att tävlingen inte körts än. Och om du fr
Sara, fast det kanske finns dom som faktiskt har kört en officiell ironman här, och dom övergripande reglerna är väl ändå ganska lika? Strunt samma, frågan är väl ändå fri eller? Det är kanske någon som vet, trots att tävlingen inte körts än. Och om du fr