Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIRONMAN Kalmar 2012
You need to log in to create posts and topics.

Det är precis så med flaskorna, man får starta med några som det var dags att slänga ändå.

Då har man tillgång till sina påsar på morgonen då med?
Någon som har tips för hur man preparerar sin påse på bästa sätt.
Man får inte ha något löst på cykeln? Hjälm tex.

Jag antar att det blir snarlikt som förra året. Dvs nya flaskor (från PowerHorse kanske 😉 ) ges fyllda vid vätskekontrollerna. Dvs i de allra flesta fall byter man upp sig bland flaskorna. De som gavs förra året var 1/2-litersflaskor. Ny oganisation och

Jag måste säga att jag tänker på alla er som ska tävla nästa helg. Ni är så modiga och coola! Bara att anmäla sig och ha IM i åtanke i sin vardagsträning är ju hur coolt som helst!

Till alla er som kör IM i Kalmar nästa helg önskar jag lycka till! Må väd

Någon som vet om det kommer vara någon websändning eller liknande? Hur som helst kommer det bli kul att sitta hemma och trycka F5 för att följa resultaten!

Vad gäller flaskor, förra året så "offrade" man två men fick två "offrade" tillbaka. Så det är andras flaskor du får påfyllda. Jag fick iallafall andra slitna flaskor när jag ville fylla på.

Tror nog att man har råd att offra två flaskor när man har råd att betala 4500 i avgift för tävlingen 😉

Flaskor brukar man få gratis.

Ja för 4500 tycker man att de vore snällt av sponsorerna att ge alla två flaskor som man kan börja med

Jag har två ifrån OS i Beijing