Quote from Ulrika Ekelund on 6 July 2012, 11:28Lite nyhetstorka på Barometern förmodligen, men ändå...
http://tinyurl.com/d9vya7n
Lite nyhetstorka på Barometern förmodligen, men ändå...
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 12:30Kommer bli en riktigt rolig tävling hur som helst. Många bra namn redan nu och som nämndes så lär det komma fler.
Kommer bli en riktigt rolig tävling hur som helst. Många bra namn redan nu och som nämndes så lär det komma fler.
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 18:50Otroligt dålig tajming att trean är beräknad precis då! Hade ju varit jättekul att åka dit och titta på tävlingen.
Vågar man hoppas på nån form av mediarapportering? Kom igen nu SVT!
Otroligt dålig tajming att trean är beräknad precis då! Hade ju varit jättekul att åka dit och titta på tävlingen.
Vågar man hoppas på nån form av mediarapportering? Kom igen nu SVT!
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 21:56Flindra:
En sammanfattning kommer att visas på Svensk tv. vad jag minns kommer reportaget vara ca 60min. minns inte vilken kanal som skulle visa..
Flindra:
En sammanfattning kommer att visas på Svensk tv. vad jag minns kommer reportaget vara ca 60min. minns inte vilken kanal som skulle visa..
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 22:32Flindra: annars finns det en ganska välrenommerad förlossningsavdelning ett par tre kilometer från växlingsområdet.
Flindra: annars finns det en ganska välrenommerad förlossningsavdelning ett par tre kilometer från växlingsområdet.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 07:04Bra idé, men jag håller mig nog helst till mitt eget landsting. 😉 Särskilt som jag antagligen kommer bli fånigt kvarhållen flera dagar extra på BB även den här gången (vi får så storvuxna barn och då är reglerna sådana att man måste stanna kvar extra län
Bra idé, men jag håller mig nog helst till mitt eget landsting. 😉 Särskilt som jag antagligen kommer bli fånigt kvarhållen flera dagar extra på BB även den här gången (vi får så storvuxna barn och då är reglerna sådana att man måste stanna kvar extra län
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 10:01ESPN sänder ju de flesta andra IRONMAN tävlingarna, så dom borde även sända Kalmar. Förhoppningsvis LIVE
ESPN sänder ju de flesta andra IRONMAN tävlingarna, så dom borde även sända Kalmar. Förhoppningsvis LIVE
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 13:25Intressant Lars! Hoppas det går att titta på nätet.
Intressant Lars! Hoppas det går att titta på nätet.
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 02:14Frågor från ett blåbär..
Hur ser det ut med tidskrav, läste nånstans att maxtiden i vattnet är kring 2:15..?
Hur är det i övrigt, 15 timmar sen drar dom repet?
Frågor från ett blåbär..
Hur ser det ut med tidskrav, läste nånstans att maxtiden i vattnet är kring 2:15..?
Hur är det i övrigt, 15 timmar sen drar dom repet?
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 10:00http://ironmankalmar.com/registration/entry-information/
Cut-off: Swim: 2 hours 20 minutes, Bike: 10 hours, Run: 16 hours
http://ironmankalmar.com/registration/entry-information/
Cut-off: Swim: 2 hours 20 minutes, Bike: 10 hours, Run: 16 hours