Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 21:53Jag hyr ut min lägenhet under Iron Man! Det är en etta på 22 kvadrat som ligger mitt i stan. Finns ett litet (fullt utrustat) kök och badrum. En 1.20 säng och en två-sitssoffa finns i lägenheten och plats på golvet om man vill ta med madrass. Det är en lj
Jag hyr ut min lägenhet under Iron Man! Det är en etta på 22 kvadrat som ligger mitt i stan. Finns ett litet (fullt utrustat) kök och badrum. En 1.20 säng och en två-sitssoffa finns i lägenheten och plats på golvet om man vill ta med madrass. Det är en lj
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 22:16Samåkning Oskarshamn-Kalmar?
Jag kommer att bo i Oskarshamn, vore trevligt och praktiskt om det finns någon som vill samåka torsdag,fredag och/eller lördag!
Samåkning Oskarshamn-Kalmar?
Jag kommer att bo i Oskarshamn, vore trevligt och praktiskt om det finns någon som vill samåka torsdag,fredag och/eller lördag!
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 11:12Jag ska ta mig mig från och till Umeå på något sätt. Finns det någon som kör längs norrlandskusten samåker jag gärna.
Jag ska ta mig mig från och till Umeå på något sätt. Finns det någon som kör längs norrlandskusten samåker jag gärna.
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 11:57Tillfälle!
Jag kommer av olika anledningar inte delta under Ironman Kalmar och erbjuder därmed mitt boende vid Saxnäs Camping på Öland strax norr om brofästet, 3 nätter (15-18 augusti). Bodde där förra året, mycket trevlig camping precis vid havet där du
Tillfälle!
Jag kommer av olika anledningar inte delta under Ironman Kalmar och erbjuder därmed mitt boende vid Saxnäs Camping på Öland strax norr om brofästet, 3 nätter (15-18 augusti). Bodde där förra året, mycket trevlig camping precis vid havet där du
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 13:45Min far har ett hus som är ledigt för dom som vill ha ett billigt boende. (Han är på G att flytta)
Ett sovrum med 120 cm säng och ett rum med 2 enkelsängar, tillgång till x-tra säng.
Ni får alltså huset för er själva.Huset finns i Nybro, ca 3,5 mil till
Min far har ett hus som är ledigt för dom som vill ha ett billigt boende. (Han är på G att flytta)
Ett sovrum med 120 cm säng och ett rum med 2 enkelsängar, tillgång till x-tra säng.
Ni får alltså huset för er själva.
Huset finns i Nybro, ca 3,5 mil till
Quote from Anders Wallerstedt on 26 July 2013, 22:34Stensöcamping till start?
Önskar samåka, eller dela en taxi?
Stensöcamping till start?
Önskar samåka, eller dela en taxi?
Quote from Funbeat user on 7 August 2013, 20:52Jag hade dumt nog missat att pre-race meeting skall äga rum (#) och tänkte därför höra om någon åker ner till Kalmar från Stockholm(strakten) i tid för detta?
/Gustaf
Jag hade dumt nog missat att pre-race meeting skall äga rum (#) och tänkte därför höra om någon åker ner till Kalmar från Stockholm(strakten) i tid för detta?
/Gustaf
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 15:51Jag bor strax norr om Kalmar/Revsudden och skall själv deltaga och önskar du/ni boende kontakta mig. Ev medtag egen madrass. 300kr/natt. Det finns kyl/frys tvättmaskin etc....
Mats Thörnblad 0766-430408
Jag bor strax norr om Kalmar/Revsudden och skall själv deltaga och önskar du/ni boende kontakta mig. Ev medtag egen madrass. 300kr/natt. Det finns kyl/frys tvättmaskin etc....
Mats Thörnblad 0766-430408
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 17:51Lång historia..
Jag har en startplats till Kalmar, men inget boende. På grund av både skada och förkylning så är jag osäker på start och främst på grund av skada så har jag inte bokat något. Nu är såklart allt fullt.. och jag har fortfarande inte bestämt
Lång historia..
Jag har en startplats till Kalmar, men inget boende. På grund av både skada och förkylning så är jag osäker på start och främst på grund av skada så har jag inte bokat något. Nu är såklart allt fullt.. och jag har fortfarande inte bestämt
Quote from Funbeat user on 10 August 2013, 16:26Jag som jagat boende som en tok blev ganska paff när jag blev kontaktade av Svanen i fredags förmiddags, det visade sig att jag hade bokat ett fyrbäddsrum men att de saknade betalning och vill gärna ha detta innan jag checkade in på torsdag... jag avbokad
Jag som jagat boende som en tok blev ganska paff när jag blev kontaktade av Svanen i fredags förmiddags, det visade sig att jag hade bokat ett fyrbäddsrum men att de saknade betalning och vill gärna ha detta innan jag checkade in på torsdag... jag avbokad