Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 10:56I rent out my apartment in ironman. Great location right on the castle. 90 sqm double bed and room for more beds. Very exclusive apartment. price 1500 / Swedish kronor per day.
Lotta marmolin
0708488348
I rent out my apartment in ironman. Great location right on the castle. 90 sqm double bed and room for more beds. Very exclusive apartment. price 1500 / Swedish kronor per day.
Lotta marmolin
0708488348
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 08:56Jag kommer bo med familjen på Saxnäs camping. Men det har uttryckts viss intresse att sova lite längre. Är det någon mer som bor där och möjligtvis har plats för mig i bilen till starten?
Jag kommer bo med familjen på Saxnäs camping. Men det har uttryckts viss intresse att sova lite längre. Är det någon mer som bor där och möjligtvis har plats för mig i bilen till starten?
Quote from Funbeat user on 22 February 2015, 22:19Jag kan tänka mig att hyra ut mitt hus under IRON MAN helgen 2015.
Ligger i Lindsdal, 10 km från start och målområdet. Cykel distansen går förbi här.
Huset är en och halvplans 153 m2. Har 8 sovplatser, 4 sängar och 4 sovplatser i bra bäddsoffor. Här fin
Jag kan tänka mig att hyra ut mitt hus under IRON MAN helgen 2015.
Ligger i Lindsdal, 10 km från start och målområdet. Cykel distansen går förbi här.
Huset är en och halvplans 153 m2. Har 8 sovplatser, 4 sängar och 4 sovplatser i bra bäddsoffor. Här fin
Quote from Funbeat user on 27 February 2015, 19:21hej,
börjar fundera på sängplats under kalmar IM. Någon som hyr ut en säng? Enda kravet jag har är att cykeln kan stå inlåst 😉
hej,
börjar fundera på sängplats under kalmar IM. Någon som hyr ut en säng? Enda kravet jag har är att cykeln kan stå inlåst 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2015, 10:28Hej,
jag hyr ut mitt hus med plats för åtminstone 8 personer (2 dubbelsängar, tre enkelsängar varav en 120 cm och en 105 cm). Madrasser finns om ni är flera. Huset ligger på Koltrastvägen i Kalmar.
Två badrum, uterum, garage, ja det som finns i ett hu
Hej,
jag hyr ut mitt hus med plats för åtminstone 8 personer (2 dubbelsängar, tre enkelsängar varav en 120 cm och en 105 cm). Madrasser finns om ni är flera. Huset ligger på Koltrastvägen i Kalmar.
Två badrum, uterum, garage, ja det som finns i ett hu
Quote from Funbeat user on 8 July 2015, 23:48Hyr ett helt hus i Isgärde by på Öland
Här finns boende för 9 personer under en hel vecka om ni vill.
Min kompis Susanne Eriksdotter hyr ut ena flygeln på sin gård, trevligt, vackert och bara 21 km från centrala Kalmar.
6 800 kr/vecka betyder att ni
Hyr ett helt hus i Isgärde by på Öland
Här finns boende för 9 personer under en hel vecka om ni vill.
Min kompis Susanne Eriksdotter hyr ut ena flygeln på sin gård, trevligt, vackert och bara 21 km från centrala Kalmar.
6 800 kr/vecka betyder att ni
Quote from Funbeat user on 10 July 2015, 14:29Här finns ställplats 20 min från Kalmar, 10 km från bron i Isgärde by Färjestaden
http://www.blocket.se/kalmar/Stallplats_vid_Olands_forsta_folkhogskola_61461730.htm?ca=18&w=1
Här finns ställplats 20 min från Kalmar, 10 km från bron i Isgärde by Färjestaden
http://www.blocket.se/kalmar/Stallplats_vid_Olands_forsta_folkhogskola_61461730.htm?ca=18&w=1
Quote from Funbeat user on 28 July 2015, 13:55Tänkte åka ned till Kalmar på torsdag från Stockholm - går det någon bil ned som man kan hänga på? Pitchar såklart in med bensin och så! 🙂 Maila jonekb@gmail.com eller slå en pling 070-269 56 91!
Tänkte åka ned till Kalmar på torsdag från Stockholm - går det någon bil ned som man kan hänga på? Pitchar såklart in med bensin och så! 🙂 Maila jonekb@gmail.com eller slå en pling 070-269 56 91!
Quote from Funbeat user on 4 August 2015, 22:58En bekant till mig har lagt ut följande påett FB evenamang om Ironman Kalmar 2015.
Finns 2st. bostäder att hyra i Nickebo (25 km från Kalmar, norr om Läckeby).
1. Klubblokalen. Max 8 personer. Självhushåll, exklusive sängar. Tillgång till bastu. 300kr/p
En bekant till mig har lagt ut följande påett FB evenamang om Ironman Kalmar 2015.
Finns 2st. bostäder att hyra i Nickebo (25 km från Kalmar, norr om Läckeby).
1. Klubblokalen. Max 8 personer. Självhushåll, exklusive sängar. Tillgång till bastu. 300kr/p