Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 08:52Trevligt!
Man ser nästan mer fram emot det nu! 😉
Mina ben funkade jo fortfarande hyfsat på Halv-IM löpningen..
Det e med nån form av skräckfylld förtjusan man ser fram emot löpningen i Kalmar, se exakt hur "f_cked up" benen är då..
För min del är
Trevligt!
Man ser nästan mer fram emot det nu! 😉
Mina ben funkade jo fortfarande hyfsat på Halv-IM löpningen..
Det e med nån form av skräckfylld förtjusan man ser fram emot löpningen i Kalmar, se exakt hur "f_cked up" benen är då..
För min del är
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 09:00Håller med. Jag är dålig på alla disciplinerna men löpningen kommer helt klart bli tyngst. 🙂
Håller med. Jag är dålig på alla disciplinerna men löpningen kommer helt klart bli tyngst. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 09:12Tror att jag kommer kunna hantera simningen och cyklingen kommer nog gå helt ok, men som sagt, löpningen känns som den kan bli svår..
Har sprungit mkt distans i under hela vintern nu, men än så länge återstår det att springa en maradistans.. det har jag
Tror att jag kommer kunna hantera simningen och cyklingen kommer nog gå helt ok, men som sagt, löpningen känns som den kan bli svår..
Har sprungit mkt distans i under hela vintern nu, men än så länge återstår det att springa en maradistans.. det har jag
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 10:19äsch, de där hade ju bara gått ut för hårt i förhållande till sin förmåga. Inget att oroa sig för.
ooiiiaaoooiiiaa-la-la-la-la-la-la-la *håller för öronen och ögonen*
äsch, de där hade ju bara gått ut för hårt i förhållande till sin förmåga. Inget att oroa sig för.
ooiiiaaoooiiiaa-la-la-la-la-la-la-la *håller för öronen och ögonen*
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 11:27Jag tänker såhär:
Om jag simmar på två timmar (och då hoppas jag att jag räknar högt) och sedan snittar 30km/h på cykeln vilket inte borde vara omöjligt på en om jag förstått det rätt så flack bana. Då har jag sju timmar på mig till maran och om jag då s
Jag tänker såhär:
Om jag simmar på två timmar (och då hoppas jag att jag räknar högt) och sedan snittar 30km/h på cykeln vilket inte borde vara omöjligt på en om jag förstått det rätt så flack bana. Då har jag sju timmar på mig till maran och om jag då s
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 11:550:17 in talar de om själva vad som krävs...
http://www.youtube.com/watch?v=DP8QROYBm9A&feature=related
Edit:
Jag håller med dig Linus, det är så man får tänka.
0:17 in talar de om själva vad som krävs...
Edit:
Jag håller med dig Linus, det är så man får tänka.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 15:50Tack för klippet Linus. Känner mig ännu mer taggad nu. Min fru tycker jag är dum i huvudet.
Här är en annan klassiker:
http://www.youtube.com/watch?v=MTn1v5TGK_w
Tack för klippet Linus. Känner mig ännu mer taggad nu. Min fru tycker jag är dum i huvudet.
Här är en annan klassiker:
Quote from j sollerman on 4 April 2010, 23:08Ingen lista idag?
Ingen lista idag?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:14nä, det behövs inte ... inte för min skull och det har inget alls med att göra att jag var i alperna förra veckan och inte reggade en minut eller att jag haft en lättare förkylning i veckan och bara orkat med ett pass. Absolut inte.
lite påskledigt är v
nä, det behövs inte ... inte för min skull och det har inget alls med att göra att jag var i alperna förra veckan och inte reggade en minut eller att jag haft en lättare förkylning i veckan och bara orkat med ett pass. Absolut inte.
lite påskledigt är v
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 11:08Oj! Det här med påsk är mycket förvirrande. Insåg precis att det är måndag idag vilket måste betyda att det var söndag igår. Sorry! Blir en måndagslista den här veckan istället!
Oj! Det här med påsk är mycket förvirrande. Insåg precis att det är måndag idag vilket måste betyda att det var söndag igår. Sorry! Blir en måndagslista den här veckan istället!