Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Trevligt!

Man ser nästan mer fram emot det nu! 😉

Mina ben funkade jo fortfarande hyfsat på Halv-IM löpningen..

Det e med nån form av skräckfylld förtjusan man ser fram emot löpningen i Kalmar, se exakt hur "f_cked up" benen är då..

För min del är

Håller med. Jag är dålig på alla disciplinerna men löpningen kommer helt klart bli tyngst. 🙂

Tror att jag kommer kunna hantera simningen och cyklingen kommer nog gå helt ok, men som sagt, löpningen känns som den kan bli svår..

Har sprungit mkt distans i under hela vintern nu, men än så länge återstår det att springa en maradistans.. det har jag

äsch, de där hade ju bara gått ut för hårt i förhållande till sin förmåga. Inget att oroa sig för.

ooiiiaaoooiiiaa-la-la-la-la-la-la-la *håller för öronen och ögonen*

Jag tänker såhär:

Om jag simmar på två timmar (och då hoppas jag att jag räknar högt) och sedan snittar 30km/h på cykeln vilket inte borde vara omöjligt på en om jag förstått det rätt så flack bana. Då har jag sju timmar på mig till maran och om jag då s

0:17 in talar de om själva vad som krävs...

Edit:
Jag håller med dig Linus, det är så man får tänka.

Tack för klippet Linus. Känner mig ännu mer taggad nu. Min fru tycker jag är dum i huvudet.

Här är en annan klassiker:

Ingen lista idag?

nä, det behövs inte ... inte för min skull och det har inget alls med att göra att jag var i alperna förra veckan och inte reggade en minut eller att jag haft en lättare förkylning i veckan och bara orkat med ett pass. Absolut inte.

lite påskledigt är v

Oj! Det här med påsk är mycket förvirrande. Insåg precis att det är måndag idag vilket måste betyda att det var söndag igår. Sorry! Blir en måndagslista den här veckan istället!