Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 16:51Undrar vem ettan på listan är?;)
Undrar vem ettan på listan är?;)
Quote from j sollerman on 6 April 2010, 21:41Vi får väl se, du ligger ju trots allt 300 minuter före mig 😉 Men om du hänger på after-skin denna veckan också så kommer jag kanske förbi 😉
Vi får väl se, du ligger ju trots allt 300 minuter före mig 😉 Men om du hänger på after-skin denna veckan också så kommer jag kanske förbi 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 18:07Ettan på lista är en galen portugis 😉
Ettan på lista är en galen portugis 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:03är det OK att skylla på sin chef när man halkar konstant neråt på listan????
Jag gör det iallafall....:-)
är det OK att skylla på sin chef när man halkar konstant neråt på listan????
Jag gör det iallafall....:-)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:39Katrin,
det låter logiskt när du säger det så jag håller med
😉
Katrin,
det låter logiskt när du säger det så jag håller med
😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 23:26Får man ge sig in i blåbärsskogen så här lite på efterkant??? O trots att man bara planerar för en HI??? Tjörn Triathlon...
Behöver nått som sporrar!! o som den tävlingsmänniska jag är tror jag att den där listan skulle kunna hjälpa till några extra lång
Får man ge sig in i blåbärsskogen så här lite på efterkant??? O trots att man bara planerar för en HI??? Tjörn Triathlon...
Behöver nått som sporrar!! o som den tävlingsmänniska jag är tror jag att den där listan skulle kunna hjälpa till några extra lång
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 01:19Här kommer det ett till blåbär i dubbel bemärkelse. Ska för första gången testa på Järnmannen i Kalmar, men jag är också ny på detta forum så jag håller för fullt på med att klura ut hur alla funktioner fungerar.. Ha ha. Har tränat för fullt sendan Okt. o
Här kommer det ett till blåbär i dubbel bemärkelse. Ska för första gången testa på Järnmannen i Kalmar, men jag är också ny på detta forum så jag håller för fullt på med att klura ut hur alla funktioner fungerar.. Ha ha. Har tränat för fullt sendan Okt. o
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 10:57Återigen vill jag påminna om denna facebookgrupp:
1000 medlemmar och Pontus Wendel deltar i Kalmar Triathlon 2010
Han saknar bara 147 medlemmar nu!
Vi hinner nog skrapa ihop dem va?
Återigen vill jag påminna om denna facebookgrupp:
1000 medlemmar och Pontus Wendel deltar i Kalmar Triathlon 2010
Han saknar bara 147 medlemmar nu!
Vi hinner nog skrapa ihop dem va?
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 12:34Jag är med trots att jag inte har bestämt mig för att köra kalmar i år än, låter det vara öppet så länge, fokusera just nu på att lära kroppen att acceptera stora tränmingsmängder utan ng tanke på kvalitet så att till nästa år kunna köra lite mera mål inr
Jag är med trots att jag inte har bestämt mig för att köra kalmar i år än, låter det vara öppet så länge, fokusera just nu på att lära kroppen att acceptera stora tränmingsmängder utan ng tanke på kvalitet så att till nästa år kunna köra lite mera mål inr
Quote from j sollerman on 8 April 2010, 16:00Anna, Detta är ju Ironmanblåbär och inte HIMblåbär 😉 Men det är inte jag som är "chef" för denna tråden (H)
Anna, Detta är ju Ironmanblåbär och inte HIMblåbär 😉 Men det är inte jag som är "chef" för denna tråden (H)