Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Är det någon som har koll på ifall det är gemensam start i Kalmar eller ifall man slussas ut i sin klass 750 pers samtidigt kan ju bli ganska trångt kan man tänka...hjälm på?(#)

Bah, med tanke på att jag lyckats hålla mig kvar utan att iaf lova att köra IM så borde Anna få vara med. Hon har ju lovat mer än jag iaf..

...kan man ju ge sig på att varken Anna eller jag får vara med efter detta inlägg.. =)

Ska springa Marathon snart

Det är gemensam start. Jag röstar för att Göran stryks ur listan 😉 Iofs så får jag en mindre bakom mig (H)

Själv gillar jag öppna, välkomnande och omfamnande. Ju fler desto roligare. Dessutom svårt att vara puritan här. Blåbär betyder ju egentligen att man är just ett litet blått bär som växer i skogen och väldigt få av oss lever ju till 100% upp till den besk

Streakar du på matchen får du utan problem 10.000 bonusminuter!

(H:)

Om inga andra än "ironmanblåbär 2010", fyfan va tråkig tråden kommer bli den 1 augusti.... 😉

Verkar som "bossen" låter mig vara med trots min halverade dístans o trots Kalles invändningar! Man tackar:-)!
Kanske att en planerad klassiker hjälper till lite, fast det slår väl inte så högt i den här församlingen antar jag....
Man vill ju inte vara

-Kommer man tvåa så har man tränat för dåligt!-

Morten Aa Djupvik,
Norska skidlandslagets tränare.

Jag förutspår ett par dagar av frenetiskt ryggdunkande och jämförande av tider med början i augusti, sen kommer det nog bli en spöktråd efter det, men då är ju de flesta inga blåbär längre heller.

Dags för tråd: "IM done, what next?" kanske?

Stor eloge

Jag börjar få mer och mer panik inför den här bravaden nu så kan ni inte sluta larvar er och börja berätta hur ni har tänkt ta er igenom det här med livet i behåll istället? Eller åtminstone berätta hur i helvete JAG ska ta mig igenom!

Jag simmade tre km