Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 14:01Hmm, jag har svårt mentalt med varvbanor. Tycker nog det är bättre att ge sig iväg 6-7 mil åt ena hållet, sen måste jag ju ta mig hem, spelar liksom ingen roll vad som händer. Sen behöver ju inte hemvägen vara exakt densamma som utvägen.
Hmm, jag har svårt mentalt med varvbanor. Tycker nog det är bättre att ge sig iväg 6-7 mil åt ena hållet, sen måste jag ju ta mig hem, spelar liksom ingen roll vad som händer. Sen behöver ju inte hemvägen vara exakt densamma som utvägen.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 16:25Jag själv tycker att det är bra med en vändbana på cykeln. Det är bra träning mentalt. Om man har en varvbana på ca 3-4mil och man bestämmer sig för tex. 3 varv. Då är det väldigt bra träning att kunna just ta det sista varvet, när frestelsen finns där at
Jag själv tycker att det är bra med en vändbana på cykeln. Det är bra träning mentalt. Om man har en varvbana på ca 3-4mil och man bestämmer sig för tex. 3 varv. Då är det väldigt bra träning att kunna just ta det sista varvet, när frestelsen finns där at
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 17:20Om jag nu ska vara petig...
De flesta Ironman, Challengetävlingar samt ultraman´s genomförs på varvbanor framförallt för att det är mer praktiskt för arrangören samt är väldigt mycket publikvänligare.
Väljer man att satsa så har det sina fördelar liks de
Om jag nu ska vara petig...
De flesta Ironman, Challengetävlingar samt ultraman´s genomförs på varvbanor framförallt för att det är mer praktiskt för arrangören samt är väldigt mycket publikvänligare.
Väljer man att satsa så har det sina fördelar liks de
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 02:38Vaknat på fel sida idag igen?
Vaknat på fel sida idag igen?
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 22:10Go afton!
Då fanns en ny lista att ta del av. Hatten av för Ashkan och Kalle som jag noterat kört sjukt hårt den här veckan. För egen del noterades toppnotering i minutrar häromdagen men placeringen verkar obönhörligen bli högre för varje vecka som går.
Go afton!
Då fanns en ny lista att ta del av. Hatten av för Ashkan och Kalle som jag noterat kört sjukt hårt den här veckan. För egen del noterades toppnotering i minutrar häromdagen men placeringen verkar obönhörligen bli högre för varje vecka som går.
Quote from j sollerman on 11 April 2010, 22:15Nu när listan kommit upp kan jag gå och lägga mig och vila ut efter en riktigt bra vecka. Nu ligger jag på övre halvan igen och tänker stanna här. Men nästa vecka blir det inte lika många träningsminuter som denna.
Nu när listan kommit upp kan jag gå och lägga mig och vila ut efter en riktigt bra vecka. Nu ligger jag på övre halvan igen och tänker stanna här. Men nästa vecka blir det inte lika många träningsminuter som denna.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 23:13man får bara vara glad att mina vänner som sprungit TEC inte ämnar anmäla sig till denna lista:-) Trots träning 6 dgr denna veckan halkade jag ner en pinne...
Kan man inte göra någon form av viktning/gradering/pluspoäng för de som jobbar helttid, har barn
man får bara vara glad att mina vänner som sprungit TEC inte ämnar anmäla sig till denna lista:-) Trots träning 6 dgr denna veckan halkade jag ner en pinne...
Kan man inte göra någon form av viktning/gradering/pluspoäng för de som jobbar helttid, har barn
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 00:24Katrin,
Att särbehandla hårt arbetande föräldrablåbär blir det inget av med. Fast det är klart att jag också hade behövt en sån regel. Däremot hade jag gärna gett dig 8000 gratisminuter om du hade streakat på hovet. Kan inte lova att den träningseffekt d
Katrin,
Att särbehandla hårt arbetande föräldrablåbär blir det inget av med. Fast det är klart att jag också hade behövt en sån regel. Däremot hade jag gärna gett dig 8000 gratisminuter om du hade streakat på hovet. Kan inte lova att den träningseffekt d
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 01:0610 dagars träningsläger på Mallorca gör sitt för statistiken...
Enormt inspirerande miljö med kanonväder, grym natur och en go träningsgrupp som ger järnet varje dag.tot:en bit över 100 mil på cykel, några löppass och några simpass under lägret.....bra
10 dagars träningsläger på Mallorca gör sitt för statistiken...
Enormt inspirerande miljö med kanonväder, grym natur och en go träningsgrupp som ger järnet varje dag.
tot:en bit över 100 mil på cykel, några löppass och några simpass under lägret.....bra
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 09:18Katrin,
jag tycker att det är glasklart att du ska få 8 000 minuter för att streakar på Hovet, säg till i god tid bara så ställer jag upp som Notaris Publicus 😀
Katrin,
jag tycker att det är glasklart att du ska få 8 000 minuter för att streakar på Hovet, säg till i god tid bara så ställer jag upp som Notaris Publicus 😀