Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Jag hoppas på vindstilla, men 30 grader behöver det inte vara 😉

Simningen kan nog genomföras under 1:15 utan att jag känner mig seg efteråt. Hoppas bara på att navigeringen inte blir allt för konstig...
Hade tänkt cykla med ett snitt på strax över 30

Vindstilla i Kalmar? Har det hänt någon gång?

Börjar få ordning på simningen så den hoppas jag klara på under 1.20. Lite rädd för cyklingen, har köpt en tempocykel men bara cyklat 2 mil på den än så länge, och det var inte så bekvämt... Men ska jag välja tror jag att löpningen blir värst. ett marath

För er som har problem med simningen kommer jag med lite hopp här 😉

Testade den nya våtdräkten (orca sonar) och vilken skillnad det är 😉 Jag är en värdelös simmare som sjunker med benen men med våtdräkten är dessa problem borta. Simmade 2st 500 sträc

VAR FINNS DEN VÅTDRÄKTEN!!! DESPERAT BEHOV:-)

Har lite samma problem som du - hittar inte riktigt rätt läge i vattnet och benen har en tendens att sjunka (vilket gör att hela jag sjunker som en gråsten, känns det som..) Går hyfsat att simma med dolme, me

Jag skulle säga att jag upplevde det precis som att simma med dolme (H)

Jag tycker det känns ännu bättre med våtdräkt än med dolme. Det är ju inte bara benen som får mer flytkraft utan hela kroppen. Våtdräkt is the shit! 🙂

Finns det något liknande fusk till de andra grenarna? 🙂

Stödhjul till cykeln och rullator till löpningen kanske vore nåt?

Tänker själv mer i termer av liten påhängsmotor till cykel...

underbart att läsa detta samma dag som våtdräkten har kommit! det finns alltså hopp.