Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:10🙂 lite synd att hockeysäsongen är över nu då! Nu blir extrapoängen svårförtjänta!
Håkan! Nästa säsong när Skellefteå AIK spöar skiten ur AIK kan var en bra match att streaka på:-)
🙂 lite synd att hockeysäsongen är över nu då! Nu blir extrapoängen svårförtjänta!
Håkan! Nästa säsong när Skellefteå AIK spöar skiten ur AIK kan var en bra match att streaka på:-)
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:39Av alla oväntade vändningar den här tråden har tagit så tror jag nog ändå vi har toppnoteringen här. Förstår det helt - finns ju inga bra grupper om just streakning här på funbeat 😀
Ser fram mot något udda "blåbärsreunion" ute på isen till hösten då...
Av alla oväntade vändningar den här tråden har tagit så tror jag nog ändå vi har toppnoteringen här. Förstår det helt - finns ju inga bra grupper om just streakning här på funbeat 😀
Ser fram mot något udda "blåbärsreunion" ute på isen till hösten då...
Quote from ellen olsson on 12 April 2010, 21:44Katrin: Lysande timing. Både hockeyseger och streak på samma kväll! 🙂
Katrin: Lysande timing. Både hockeyseger och streak på samma kväll! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:05det är taget, Katrin, här är våfflan *räcker ut höger hand*
😀
det är taget, Katrin, här är våfflan *räcker ut höger hand*
😀
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:14känns ganska bra att den här tråden troligen är glömd till hockyn drar igång:-)
Nu koncentrerar vi oss på riktigt träning som genererar riktiga minutrar. Det verkar onekligen svårt att fuska till dig några extra poäng med en hård enväldig domare som Kris
känns ganska bra att den här tråden troligen är glömd till hockyn drar igång:-)
Nu koncentrerar vi oss på riktigt träning som genererar riktiga minutrar. Det verkar onekligen svårt att fuska till dig några extra poäng med en hård enväldig domare som Kris
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:16mmmkay, lommar iväg och packar väskan så jag kan cykla till jobbet i morgon bitti.
Transportträning is the shit!
mmmkay, lommar iväg och packar väskan så jag kan cykla till jobbet i morgon bitti.
Transportträning is the shit!
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 08:24Kom på nu att det e bara lite över 3 månader kvar tills startskottet går.. Tiden går fort!!
Själv är jag fortfarande mest nervös över löpningen.
Vad tror ni är era största brister inför Kalmar?
Kom på nu att det e bara lite över 3 månader kvar tills startskottet går.. Tiden går fort!!
Själv är jag fortfarande mest nervös över löpningen.
Vad tror ni är era största brister inför Kalmar?
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 10:29Simningen är den klart svagaste grenen men jag börjar känna mig trygg i tekniken nu och är övertygad om att jag kan få ihop en siminsats jag är nöjd med. Kanske runt 70 minuter om det är en bra dag.
Löpningen är jag också helt lugn inför, jag siktar på
Simningen är den klart svagaste grenen men jag börjar känna mig trygg i tekniken nu och är övertygad om att jag kan få ihop en siminsats jag är nöjd med. Kanske runt 70 minuter om det är en bra dag.
Löpningen är jag också helt lugn inför, jag siktar på
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 13:11Jag är med Robert. Simningen är min svagaste länk men den börjar sitta så pass att jag tror det kommer funka att släpa sig runt, sitta ner och vila ett par minuter och sen ge sig iväg på hojen. Är ju en rätt liten del av den totala tiden som försvinner dä
Jag är med Robert. Simningen är min svagaste länk men den börjar sitta så pass att jag tror det kommer funka att släpa sig runt, sitta ner och vila ett par minuter och sen ge sig iväg på hojen. Är ju en rätt liten del av den totala tiden som försvinner dä
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 15:42Min simning är inte heller så bra, men som Kristoffer säger, det är en liten del i tid av totala tävlingen, så den är jag inte så rädd för.
Löpningen är jag komfortabel med, är bara rädd att kroppen skall säga ifrån efter så många timmar, med smärtande k
Min simning är inte heller så bra, men som Kristoffer säger, det är en liten del i tid av totala tävlingen, så den är jag inte så rädd för.
Löpningen är jag komfortabel med, är bara rädd att kroppen skall säga ifrån efter så många timmar, med smärtande k