Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Börjar känna som dig Linus..
Har nu varit nere för räkning med förkylningar i 8-9 veckor och träningen har blivit därefter. Jag säger bara, sätt inte kids på dagis när ni planerar att genomföra en IM, satan med förkylningar jag haft, och dagisbakterier oc

Linus: Är du dålig på att vända är det inte säkert att du simmar långsammare utan frånskjut. Och våtdräkt kommer hjälpa dig.

Cyklingen lossnar ju snabbt nu när isen släppt.

Och långa löprundor: Testa att springa 15min, gå 2-3min och repetera. Det går at

Hörredu Linus

Nu får du allt ta och kamma dig, om du går och intalar dig att du inte kommer att klara det kom du nog klara det målet. Alla går nog och våndas och tänker på va fan man har gett sig in på. Jag ser mig i alla fall på mållinjen. jag tror att

Det handlar mycket om att nöta och att vänja kroppen vid den längre tiden. Det spelar ingen roll att du inte slog några rekord på simningen Linus, när det är tävling så träder en helt annan vilja fram.
Mycket handlar om det mentala, vissa tycker det är sk

Fruktansvärt tråkigt att köra varv på träning och framför allt på distansträning.

Nej det är kul med runda

Jag brukar kolla http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx
och lägga upp en runda, det är kul att upptäcka nya platser.
brukar också lyssna på bokband när jag cyklar själv.

/Stefan

Efter första varvet så borde du kunna den vyn.

linus. om du redan nu crawlar över 1000m så är du hemma. själv klarar jag 50 m crawl än så länge...sedan är luften slut. men det löser sig. intalar jag mig...annars får man väl simma bröstsim.

Fast jag crawlar ju inte 1000 meter i sträck precis. Mitt "rekord" är 750 meter och det var med paddlar och dolme. Simmar jag "vanligt" är jag helt slut efter typ 200 meter, men jag har kommit på att det är mina ben som suger luft. Provade att simma med v

Jag tänker så här....

Om man gör så gott man kan och ser till den träning man får till istället för att räkna hur mycket man inte tränat. Då blir det bra. Då har man iaf gjort så gott man kunnat. Så tänker jag. Och räcker inte det när man står där ne