Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 10:18Phu...känner mig oerhört lättad nu. Klämde 2000 meter ganska enkelt igår med dolme, men utan dolme är jag totalt oduglig och de som tittar på brukar undra åt vilket håll jag simmar. Nu finns det hopp!
Är det bara jag som tycker att det känns lite olustig
Phu...känner mig oerhört lättad nu. Klämde 2000 meter ganska enkelt igår med dolme, men utan dolme är jag totalt oduglig och de som tittar på brukar undra åt vilket håll jag simmar. Nu finns det hopp!
Är det bara jag som tycker att det känns lite olustig
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 12:04Eller så mular man i sig ordentligt med bönor, rostad vitlök och kikärtor på salladsbufféen till lunch, då känns det som man lättar när man ska jogga hem på eftermiddagen samtidigt som man får hjälp av readriften 😀
... vissa obehag kan upplevas för pers
Eller så mular man i sig ordentligt med bönor, rostad vitlök och kikärtor på salladsbufféen till lunch, då känns det som man lättar när man ska jogga hem på eftermiddagen samtidigt som man får hjälp av readriften 😀
... vissa obehag kan upplevas för pers
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 13:07Bra idé! Dessutom kommer det inte att vara så många bakom mig...
Bra idé! Dessutom kommer det inte att vara så många bakom mig...
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 19:33Ett tips för att få upp benen lite utan våtdräkt (blir väldigt varmt i basängen) är att simma med fenor. Det räcker att bara låta dom flyta med så får man bättre flytläge och tränar på att hitta lite timming på bensparken. Dolmen tycker jag gör att man bl
Ett tips för att få upp benen lite utan våtdräkt (blir väldigt varmt i basängen) är att simma med fenor. Det räcker att bara låta dom flyta med så får man bättre flytläge och tränar på att hitta lite timming på bensparken. Dolmen tycker jag gör att man bl
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 06:41Ett bra tipps om man inte är allt för snabb i poolen är att träna teknik och framförallt "balans" jag har kört en halvtimme i veckan sen november och gått från 29:10 på 1500m till 25:15. En väl investerad halvtimme om du frågar mig.
http://www.goswim.tv
Ett bra tipps om man inte är allt för snabb i poolen är att träna teknik och framförallt "balans" jag har kört en halvtimme i veckan sen november och gått från 29:10 på 1500m till 25:15. En väl investerad halvtimme om du frågar mig.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:56Osedvanligt seriös diskussion här på slutet. Bra input för veckan som kommer. Hoppas själv på att halsont är som bortblåst imorgon för här ska köras (relativt) hårt. Listan 40 personer stark och 1785 minuter krävs för övre halvan. Katrin för övrigt lite p
Osedvanligt seriös diskussion här på slutet. Bra input för veckan som kommer. Hoppas själv på att halsont är som bortblåst imorgon för här ska köras (relativt) hårt. Listan 40 personer stark och 1785 minuter krävs för övre halvan. Katrin för övrigt lite p
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 23:09Även om jag inte är med på listan så är det alltid intressant att jämföra sig med dem som är med.. 🙂
Även om jag inte är med på listan så är det alltid intressant att jämföra sig med dem som är med.. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 23:20Så bra då:-) Ligger man på minus kan det ju bara bli bättre:-)
Så bra då:-) Ligger man på minus kan det ju bara bli bättre:-)
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 09:21Finns alltid plats för en till Gustav. Framför allt nedanför plats nr 29...
Finns alltid plats för en till Gustav. Framför allt nedanför plats nr 29...
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 09:32Haha om det bara vore såväl för dig men just nu ligger jag nog nästan på topp fem 😀
Haha om det bara vore såväl för dig men just nu ligger jag nog nästan på topp fem 😀