Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Till Kristoffer... Jag vill jättegärna vara med på listan också... 😉

37 plats på listan och motivationsbrist efter Vasan vad gör jag då??

Nu är jag anmäld på riktigt...

Dax att börja simma mer än 25 min varannan vecka (lilltjejen simskola), dax att börja cykla (förutom till jobbet), dax att börja springa (det har jag i

Nu är anmälningsavgiften betald... ska frivilligt erkänna att jag fick väldigt hög puls av att bara betala.. undrar just hur det känns när man väl står där på startlinjen (H)

Nu är det 100 dagar kvar till Kalmar...

kan man tänka sig en tävling där man får gissa sin sluttid närmast vinner?Eller slut tid i förhållande till antalet träningstimmar.Eller pris per timme alltså summan av utrustningen delat med slut tiden

Sluttid i förhållande till antal träningstimmar låter intressant. Som en ratio som indikerar träningseffekt. Som ett inlägg i debatten "ni skall träna kvalitativt, inte räkna minuter".

Jo kan väl vara intressant!

Du har möjligtvis ingen hulkenbild med våtdräkt då du kommer upp ur vattnet?

Ser inte att man kan plaska så mkt med en sådan i vardagsrummet! 😉

Gissa sluttid låter mer intressant än sluttid i förhållande till träningstid.

Gissa sluttid - vi körde en sån på jobbet.
Deltagarna skulle uppskatta sin sluttid på en given 5-kmbana som låg i anslutning tilll jobbet. Start i "omvänd_ordning" och individuell start så att om alla kom imål på sin gissade tid så kom alla i mål samtidi

Akta dig Gustav, annars tar jag fram en bild där jag testar mina nya cyklebyxor med hängslen, det är ingen pretty sight 🙂