Quote from j sollerman on 5 April 2010, 11:23det är ju som söndag idag så du är förlåten 😉
det är ju som söndag idag så du är förlåten 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:47Kalmar är ett tufft lopp men med rätt förberedelser, dvs bra träning under en längre period, beroende på förutsättningar räcker några månader upp till ett par år, så kan Kalmar bli riktigt lattjo! Jag gjorde premiärloppet i somras och har bara positiva vi
Kalmar är ett tufft lopp men med rätt förberedelser, dvs bra träning under en längre period, beroende på förutsättningar räcker några månader upp till ett par år, så kan Kalmar bli riktigt lattjo! Jag gjorde premiärloppet i somras och har bara positiva vi
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 18:50Tack för tipsen, och lycka till med lotteriet! 🙂
Tack för tipsen, och lycka till med lotteriet! 🙂
Quote from j sollerman on 5 April 2010, 20:30Skulle ha sprungit ett distanspass, men kom på andra tankar.. Vila är också bra =) Ser fram emot dagens lista =)
Skulle ha sprungit ett distanspass, men kom på andra tankar.. Vila är också bra =) Ser fram emot dagens lista =)
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:43Ohoj Blåbär!
Här kommer så (en dag försenad) veckans blåbärslista. Alla rykten om att jag medvetet skulle ha fördröjt publiceringen för att hinna få med dagens långpass är naturligtvis rent nonsens 🙂 Ett par av de tyngre (konceptuellt alltså inte viktm
Ohoj Blåbär!
Här kommer så (en dag försenad) veckans blåbärslista. Alla rykten om att jag medvetet skulle ha fördröjt publiceringen för att hinna få med dagens långpass är naturligtvis rent nonsens 🙂 Ett par av de tyngre (konceptuellt alltså inte viktm
Quote from j sollerman on 5 April 2010, 22:02Klättrade några placeringar även denna vecka =) Nästa vecka är det övre hälften som gäller. Sen ligger jag där tills Kalmar 😉
Klättrade några placeringar även denna vecka =) Nästa vecka är det övre hälften som gäller. Sen ligger jag där tills Kalmar 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 23:32Damn you Kalle, dina hot om ett ryck var inte bara tomma ord. Inte för att jag nånsin trott att du far med tomma ord, men du hade gärna fått göra det nu när jag ryckt upp till en placering över den du hade förut... :@
Damn you Kalle, dina hot om ett ryck var inte bara tomma ord. Inte för att jag nånsin trott att du far med tomma ord, men du hade gärna fått göra det nu när jag ryckt upp till en placering över den du hade förut... :@
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 12:04veckans ras stod nog jag för, utan större konkurrens, men det gör inget för jag är fortfarande lite brun efter all ...ehhmm... skidåkning i backen 😀
Bra jobbat hörrni, nu jädrar krävs det uppryckning till nästa lista!
veckans ras stod nog jag för, utan större konkurrens, men det gör inget för jag är fortfarande lite brun efter all ...ehhmm... skidåkning i backen 😀
Bra jobbat hörrni, nu jädrar krävs det uppryckning till nästa lista!
Quote from j sollerman on 6 April 2010, 15:51Denna veckan ska jag hänga av dig på allvar 😉
Denna veckan ska jag hänga av dig på allvar 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 15:56moooahahaha, bring it on Kalle-brallan, bring it on!
😉
moooahahaha, bring it on Kalle-brallan, bring it on!
😉