Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

det är ju som söndag idag så du är förlåten 😉

Kalmar är ett tufft lopp men med rätt förberedelser, dvs bra träning under en längre period, beroende på förutsättningar räcker några månader upp till ett par år, så kan Kalmar bli riktigt lattjo! Jag gjorde premiärloppet i somras och har bara positiva vi

Tack för tipsen, och lycka till med lotteriet! 🙂

Skulle ha sprungit ett distanspass, men kom på andra tankar.. Vila är också bra =) Ser fram emot dagens lista =)

Ohoj Blåbär!

Här kommer så (en dag försenad) veckans blåbärslista. Alla rykten om att jag medvetet skulle ha fördröjt publiceringen för att hinna få med dagens långpass är naturligtvis rent nonsens 🙂 Ett par av de tyngre (konceptuellt alltså inte viktm

Klättrade några placeringar även denna vecka =) Nästa vecka är det övre hälften som gäller. Sen ligger jag där tills Kalmar 😉

Damn you Kalle, dina hot om ett ryck var inte bara tomma ord. Inte för att jag nånsin trott att du far med tomma ord, men du hade gärna fått göra det nu när jag ryckt upp till en placering över den du hade förut... :@

veckans ras stod nog jag för, utan större konkurrens, men det gör inget för jag är fortfarande lite brun efter all ...ehhmm... skidåkning i backen 😀

Bra jobbat hörrni, nu jädrar krävs det uppryckning till nästa lista!

Denna veckan ska jag hänga av dig på allvar 😉

moooahahaha, bring it on Kalle-brallan, bring it on!

😉