Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Robert, jag noterar den fina bilden på dig i våtdräkt, helt rätt, du är halvvägs redan!

Själv ska jag ta en premiärtur med nya fälgarna ikväll, sen cykeltvätt, imorgon 1tim löpning o måndag ett simpass. Annars blir det nog ganska lugnt.

Hoppas träningen

Njaa inte så menat,

Har haft för få långpass löpning under juni och juli vilket gjorde mig orolig..

Men visst, jag inser att såhär en vecka innan att jag kommer inte kunna köra på så mkt mer innan kalmar..

Helgen däremot blir det cykling, och simning,

Det ska nog gå bra, 80% sitter i huvudet.

24 grader, med lite regn enligt yr.no, får hoppas temperaturen inte stiger mer.

Är nere på Skånes östkust idag vilket förvisso är ett gäng mil söder Kalmar men här kan jag säga att det idag blåser f-n och slår in meterhöga vågor mot stranden. Vill INTE se det vädret på lördag! Än så länge ser ju prognosen rätt angenäm ut. Lätt frånla

vädret som det är på kalmarsund just nu skulle jag aldrig våga simma i, det är grymt därute :@

Tror jag oroar mig mer för att simma i algsoppa än lite vågor men det ser ju rätt lovande ut; solsken och lätt frånlandsvind i prognoserna nu. SMHI har för övrigt shapat upp sina långtidsprognoser:

http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land/chart.d

Så var det sista söndagskvällen innan Kalmar. Listan blir ju av alltmer akademiskt intresse när vi nu börjar komma så pass nära tävlingsdagen och många av oss har börjat varva ner (vissa från en lägre nivå än andra men i a f :-)). Men men. Hela vägen in i

Bättre att ligga långt ner på listan och slippa pressen att prestera på Lördag...

jag håller med 🙂

Jag ska som sagt inte köra Kalmar på lördag men jag kommer och kollar så ni andra sköter er + spana in läget inför nästa år. då jävlar !

Skulle väl kunna tagit mig igenom (överleva) loppet iår men behöver ett år till med den här träningsintensiteten fö