Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Det är ett antal som kör med "vanligt" styre.
Jag gjorde det och det går bra....

Sista långpasset idag, kändes otroligt skönt efter mindre bra simpass för ett par dar sedan.

Blir trött, beställde nya hjul från Planet-X i England förra torsdagen för leverans "allow for 7 days within Europe". Har väntat mig få dem idag eller igår. Komm

Tina. Det går säkert jättebra att köra en IM utan tempopinnar. Men med dem får du ytterligare en sittposition på cykeln som enligt min mening är den mest bekväma. Det är givetvis sent, men för mig tog det ungefär 20km att få in rätta känslan. Är det dessu

Tack för svar! Blev övertalad av Lena på Lewa sports att köpa ett nytt styre så nu hoppas jag att det ska funka! Får testa imorrn

Nu har jag läst hela tråden... tog ett tag eftersom det var en del fåniga inlägg.

Hoppas er träning går bra, jag kommer ner och hejjar på er i Kalmar.
Dagen efter startar jag "Blåbärstråden - 2011" för oss som behöver ett års förberedelser till!

Lycka t

Jag anmäler mig som blåbär. Har aldrig någonsin genomfört ett långlopp (lumpen räknas nämligen inte, där sprang man oavsett man skulle 100 meter till markan eller 40km med packning för att få den efterlängtade spaningsbågen) men vem har sagt att det ska v

Kära blåbär,

Näst sista blåbärsrankingen innan dagen D. Ett tecken på hur nära det är nu är att ett par blåbär årgång 2011 redan har gett sig till känna! Börjar nu bli galet nervöst och hypokondriskt för egen del. Är dock lite nöjd med att notera en 28 p

Inte för att 10-dygnsprognoser brukar ha 100% precision men nu kom första värderprognosen. Jag kommer vara nöjd om den slår in...

Vind Nederbörd
02:00 17° 2 m/s 0.3 mm
08:00 18° 3 m/s 0.3 mm
14:00 22° 3 m/s

http://www.vackertvader.se/kal

Värst vad inaktivt det var här nu? Stundens allvar har kommit över er alla?

hade en svacka förra veckan, trodde helt plötsligt att det skulle gå åt helvete!

Nu däremot har jag fastnat för inställningen att ajg ska åka ner för att överleva

har följt denna tråd ett tag med en viss avundsjuka, är låmgt ifrån att köre en IM men hoppet är det sista som överger människan så någon gång ska det ske.

Hoppas på mycket kommentarer/berättelser efter kalmar