Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 23:11Jo det får man ju förmoda att de har - vilket bara innebär att de inte följer triathlonförbundets regler men med triathlonförbundets goda minne. Invändningarna kvarstår. Trygghetsnarkomani!
Jo det får man ju förmoda att de har - vilket bara innebär att de inte följer triathlonförbundets regler men med triathlonförbundets goda minne. Invändningarna kvarstår. Trygghetsnarkomani!
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 23:282.2.4 Övriga väderleksförhållanden Opåräknad stark vind, vågbildning och ström kan påverka simmomentets planerade omfattning. Även lufttemperatur, vindförhållanden och nederbörd har stor betydelse för genomförande av efterföljande grenar. Dessa förhålland
2.2.4 Övriga väderleksförhållanden Opåräknad stark vind, vågbildning och ström kan påverka simmomentets planerade omfattning. Även lufttemperatur, vindförhållanden och nederbörd har stor betydelse för genomförande av efterföljande grenar. Dessa förhålland
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 23:53Undertecknad tycker också om våtdräkt. Har använt den så få ggr (läst tränat så få ggr) att det skulle kännts snopet att inte fått tävla i den.
Angående klädsel i övrigt har jag idag hämtat mina nya triathlonkläder - Orca 226. Sjukt snygga och enligt et
Undertecknad tycker också om våtdräkt. Har använt den så få ggr (läst tränat så få ggr) att det skulle kännts snopet att inte fått tävla i den.
Angående klädsel i övrigt har jag idag hämtat mina nya triathlonkläder - Orca 226. Sjukt snygga och enligt et
Quote from j sollerman on 15 July 2010, 11:22FÅr ta och läsa på reglerna. JAg vill ju inte bli diskad för att jag får en bulle eller liknande på fel ställe!
FÅr ta och läsa på reglerna. JAg vill ju inte bli diskad för att jag får en bulle eller liknande på fel ställe!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 11:26jag hoppar av... det har varit strul med nästan allt hela vägen utom träningen så jag ids faktiskt inte.
Har försökt bli medlem i en klubb sedan i februari, det har löst sig och SPIF är grymma.
Det ledde dock till att jag inte försökte anmäla förrän gans
jag hoppar av... det har varit strul med nästan allt hela vägen utom träningen så jag ids faktiskt inte.
Har försökt bli medlem i en klubb sedan i februari, det har löst sig och SPIF är grymma.
Det ledde dock till att jag inte försökte anmäla förrän gans
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 11:47Tävlar för Stöcke TS Järnet, då kan man inte annat än att ge Järnet 😉
Jag kör i en Schetaschnygg (på ren norrländska) klubbdräkt tryckt med förnamnet, ser ni mig längs banan så hejar jag på er allihop inombords även om det kanske mest låter som flåsande
Tävlar för Stöcke TS Järnet, då kan man inte annat än att ge Järnet 😉
Jag kör i en Schetaschnygg (på ren norrländska) klubbdräkt tryckt med förnamnet, ser ni mig längs banan så hejar jag på er allihop inombords även om det kanske mest låter som flåsande
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 12:11haha, låter bra Louise!
menäää... är det verkligen Norrländsk på riktigt...
http://www.norrlandstestet.se/
😀
haha, låter bra Louise!
menäää... är det verkligen Norrländsk på riktigt...
http://www.norrlandstestet.se/
😀
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 13:1389% Norrländsk! Slagen av Stig Strand men mer Norrländsk än Charlotte Kalla och Maria PH 😀
89% Norrländsk! Slagen av Stig Strand men mer Norrländsk än Charlotte Kalla och Maria PH 😀
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:3824% norrlänning trots att jag är född där:-(.
Nu är mitt sista pass gjort och nu blir det en paddlingssemsester i Stockholms skärgård i en vecka. Mental uppladdning.
Mitt mål med denna resa det är att ta sig runt "bara". Det vet jag idag att jag klar
24% norrlänning trots att jag är född där:-(.
Nu är mitt sista pass gjort och nu blir det en paddlingssemsester i Stockholms skärgård i en vecka. Mental uppladdning.
Mitt mål med denna resa det är att ta sig runt "bara". Det vet jag idag att jag klar
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 19:47Lämnade in min racer idag för att få på mina tempopinnar - hur svårt kan det va tänkte jag...hmmm tydligen helt omöjligt..Är isf tvungen att köpa nytt styre å greja. Så nu tänker jag köra utan.. är det nån fler som kör utan tempohoj och utan pinnar- eller
Lämnade in min racer idag för att få på mina tempopinnar - hur svårt kan det va tänkte jag...hmmm tydligen helt omöjligt..Är isf tvungen att köpa nytt styre å greja. Så nu tänker jag köra utan.. är det nån fler som kör utan tempohoj och utan pinnar- eller