Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 22:50Ja! Samma jädra flöjtelände på varenda spår och varenda skiva.
Ja! Samma jädra flöjtelände på varenda spår och varenda skiva.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 13:42Hur har ni planerat era sista veckor, jag försökte köra ett långt kombipass idag, men det gick åt H_LVETE, värmen dödade mig helt på cyklingen
Hur har ni planerat era sista veckor, jag försökte köra ett långt kombipass idag, men det gick åt H_LVETE, värmen dödade mig helt på cyklingen
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 00:03Då så kära blåbär,
Hoppas ni alla har en underbar sommar! Tre veckor kvar till Kalmar och för egen del är det snart dags att avsluta visiten hos föräldrar i bergigt sydfrankrike och bege sig hemåt. Det innebär att jag snart återigen kommer ha möjligheten
Då så kära blåbär,
Hoppas ni alla har en underbar sommar! Tre veckor kvar till Kalmar och för egen del är det snart dags att avsluta visiten hos föräldrar i bergigt sydfrankrike och bege sig hemåt. Det innebär att jag snart återigen kommer ha möjligheten
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 16:13Vart lite krasslig senaste dagarna. Fan det är svårt att känna efter om man är okej eller om kroppen känns konstig i den här värmen
Ska ut och springa i de nya skorna ikväll, men får nog bli ett lugnt pass.Ska testa våtdräkten imorgon i Hellas med kolle
Vart lite krasslig senaste dagarna. Fan det är svårt att känna efter om man är okej eller om kroppen känns konstig i den här värmen
Ska ut och springa i de nya skorna ikväll, men får nog bli ett lugnt pass.
Ska testa våtdräkten imorgon i Hellas med kolle
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 19:48Dags att börja lita på att träningen sitter där den ska och minska så smått nu. Min simning i öppet vatten suger emellertid så där får det bli lite sistaminutenfilande känner jag. Tidsspekulationer? Upplägg?
Dags att börja lita på att träningen sitter där den ska och minska så smått nu. Min simning i öppet vatten suger emellertid så där får det bli lite sistaminutenfilande känner jag. Tidsspekulationer? Upplägg?
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 17:57Mitt upplägg, om det inte är allt för varmt...
Simning Dröm 1:10
Troligen 1:20Cykel Dröm 5:50
Troligen 6:10Löp Dröm 4:25
Troligen 4:50-5:50T1 T2 Dröm 4-6min
Ja där har ni mina mål... hua...
Mitt upplägg, om det inte är allt för varmt...
Simning Dröm 1:10
Troligen 1:20
Cykel Dröm 5:50
Troligen 6:10
Löp Dröm 4:25
Troligen 4:50-5:50
T1 T2 Dröm 4-6min
Ja där har ni mina mål... hua...
Quote from j sollerman on 13 July 2010, 18:03Jag har varit mer eller mindre förkyld i 3 veckor. Så jag är ytterst tveksam till start. Hade jag haft en bättre löpgrund hade de säkert funkat. Men nu känns de som jag tappat för mycket träning.
Jag har varit mer eller mindre förkyld i 3 veckor. Så jag är ytterst tveksam till start. Hade jag haft en bättre löpgrund hade de säkert funkat. Men nu känns de som jag tappat för mycket träning.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 13:50Kom igen Kalle-mannen! Du har ju en grym cyklingsbas att stå på och simmar bra så tar du det bara lugnt kommer du vara hyfsat fräsch inför löpningen. Är du så osäker på löpformen som du säger kan du ju redan från start köra springa 4 km + gå 1 km. När det
Kom igen Kalle-mannen! Du har ju en grym cyklingsbas att stå på och simmar bra så tar du det bara lugnt kommer du vara hyfsat fräsch inför löpningen. Är du så osäker på löpformen som du säger kan du ju redan från start köra springa 4 km + gå 1 km. När det
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 15:53Kan vi inte köra gemensam start vi blåbär! det skulle vara kul, eller om vi har nåt slags gemensat klädesplagg typ ljusblåa strumpor allt för att peppa varandra, måla ansiktet blått? eller kanske inte det, men vad säger ni?
Stefan
Kan vi inte köra gemensam start vi blåbär! det skulle vara kul, eller om vi har nåt slags gemensat klädesplagg typ ljusblåa strumpor allt för att peppa varandra, måla ansiktet blått? eller kanske inte det, men vad säger ni?
Stefan
Quote from j sollerman on 14 July 2010, 15:59De är inte lätt att ha imunförsvar som ett dagisbarn 😉 men idag sprang jag 10 km. Nu hoppas jag bara att förkylningen håller sig borta! Sen ska de nog bli järnman av mig också 🙂
De är inte lätt att ha imunförsvar som ett dagisbarn 😉 men idag sprang jag 10 km. Nu hoppas jag bara att förkylningen håller sig borta! Sen ska de nog bli järnman av mig också 🙂