Quote from j sollerman on 1 July 2010, 10:36Jag har inte simmat sen april men har man tekniken så ska inte 4 km vara något problem. Sen kan givetvis vågar ställa till de.
Jag har inte simmat sen april men har man tekniken så ska inte 4 km vara något problem. Sen kan givetvis vågar ställa till de.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 14:33🙂 ...härligt, bara å bita ihop köra alltså...ska göra det...men fy vad ålandshav kan vara kallt ~12 grader...det e väl bara å härda ut...vänder tankarna åt positivt istället å tänker att om jag vänjer mig vid 12 så borde vattnet i kalmar bli en barnlek
🙂 ...härligt, bara å bita ihop köra alltså...ska göra det...men fy vad ålandshav kan vara kallt ~12 grader...det e väl bara å härda ut...vänder tankarna åt positivt istället å tänker att om jag vänjer mig vid 12 så borde vattnet i kalmar bli en barnlek
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 15:3730 dagar kvar. Nån mer än jag som LÄNGTAR? 🙂
30 dagar kvar. Nån mer än jag som LÄNGTAR? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 19:00Kalle, sprintdistansen blir inga problem. =) vad gäller huruvida kampen utspelar sig i musklerna eller huvudet, så kan jag bara konstatera att musklerna ständigt överraskar, bara man själv överraskar med en mental stålbarriär. Positivt tänkande, målbilder
Kalle, sprintdistansen blir inga problem. =) vad gäller huruvida kampen utspelar sig i musklerna eller huvudet, så kan jag bara konstatera att musklerna ständigt överraskar, bara man själv överraskar med en mental stålbarriär. Positivt tänkande, målbilder
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 00:16Louise,
Jag längtar till om 31 dagar 😀
/K
Louise,
Jag längtar till om 31 dagar 😀
/K
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 15:23Det är konstigt vad man utsätter sig för egentligen, när man tävlar så längtar jag hela tiden på att komma i mål, och när man tränar tänker jag tävlingen och när man är i mål tänker jag aldrig mer, och sen !! tja jag kan nog kapa lite på löpningen... lit
Det är konstigt vad man utsätter sig för egentligen, när man tävlar så längtar jag hela tiden på att komma i mål, och när man tränar tänker jag tävlingen och när man är i mål tänker jag aldrig mer, och sen !! tja jag kan nog kapa lite på löpningen... lit
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 01:38Jag längtar som fan Louise... har dock varit sjuk i en vecka... "vilat mig i toppform" Hur går träningen uppe i Umeå då??? I söderhamn är det för varmt... 32 fucking jävla grader :@
Jag längtar som fan Louise... har dock varit sjuk i en vecka... "vilat mig i toppform" Hur går träningen uppe i Umeå då??? I söderhamn är det för varmt... 32 fucking jävla grader :@
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 10:33Thomas: Se det som bra förberedelse, man vet ju aldrig när man måste tävla i 32 grader, typ Hawaii om några år kanske 😉
Det går oftast bra här, fast just den senaste veckan har kroppen varit gnällig så jag tänkte vara snäll mot den och vila framför TdF i
Thomas: Se det som bra förberedelse, man vet ju aldrig när man måste tävla i 32 grader, typ Hawaii om några år kanske 😉
Det går oftast bra här, fast just den senaste veckan har kroppen varit gnällig så jag tänkte vara snäll mot den och vila framför TdF i
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 22:52Hawaii ja... Sprang 23 km i 32 graders värme uppe i bergen ovanför Cannes under eftermiddagen. Det är ju lite ansträngade får man säga...
Klart jag längtar till Kalmar egentligen. Varenda inplanerad "försäsongstävling" har dessutom bombat för mig så det
Hawaii ja... Sprang 23 km i 32 graders värme uppe i bergen ovanför Cannes under eftermiddagen. Det är ju lite ansträngade får man säga...
Klart jag längtar till Kalmar egentligen. Varenda inplanerad "försäsongstävling" har dessutom bombat för mig så det
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 11:23Hej där!
Ja, nu är det nära och jag håller med Kristoffer att jag är grymt sugen och lika livrädd.
Jag har som målsättning att ”bara” ta mig runt och det känns bra. Under dessa månader jag har tränat på bra känns det stort att bara stå på startlinjen o
Hej där!
Ja, nu är det nära och jag håller med Kristoffer att jag är grymt sugen och lika livrädd.
Jag har som målsättning att ”bara” ta mig runt och det känns bra. Under dessa månader jag har tränat på bra känns det stort att bara stå på startlinjen o