Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Hej

Lite kul med gps, jag loggade min simtur idag, stoppade helt enkelt in min mobil med gps in i en kodis och och satte den på huvet mellan två simmössor, mest för att kolla hur rakt jag simmade, det visade sig att jag simmade hundra meter längre än fåg

En kådis mellan två gummin kan aldrig vara bra:-) klart missvisande i alla lägen!

Katrin

Ursäkta min pedagogiska otydlighet, det var ju upplagt för feltolkining hö hö
(L)

Det var förvisso en väldigt kreativ lösning:-) men det helt klart upplagt för en kommentar..:-)

Stefan och Katrin,

Bara triathleter kan vara ute och cykla när de diskuterar simning. Ni naturligtvis sjuka människor men det gäller ju oss allihopa. Här kommer veckans blåbärslista ett dygn för sent (låg med båten i Fjärdlång söndagkväll - inget interne

Känns inte helt bra att juni är min sämsta månad senaste året. Jävla skit!!

Crawla i vågor - det är ingen barnlek!
Testade ett minitriathlon m kompisen igår. Vi sam fram o tillbaks mellan bryggan och en boj 100 m bort med ca 6-7 m/s snett från sidan på Mörbyfjärden.
Det gick inte alls. Snett med ok, men i motvind kastades jag hit

Nu kan jag glatt meddela att jag kommit igång bra. Mina senaste 6.5 h kom inte med i uppdateringen, men vänta bara! 🙂

Då är du i toppform till kalmar

...infektion i armen efter vurpa på cykeln i slutet av maj, snart färdig med penicilinkur och har börjat träna så smått...men fy vad jobbigt det är...känner att IM just nu känns långt borta...var innan vurpan inte det minsta orolig...simma 4km obehindrat,