Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Till Kalle J... Du hade rätt... nytt pers på klubbtävling med 1:30min. Undrar just om man kan kapa ytterligare 1:30min om man rakar armarna ha ha ha (V)

Panik ja. Tiden går fort nu.

Jag har simmat 25 min sedan i början av april pga en strejkande axel. Senan har ”åkt upp” och låser axel och har svårt att lyfta armen över huvudet. Tycker själv att jag är en helt ok simmar så jag väntar på att det ska bli

God kväll på er,

Dagens lista publiceras från sjuksängen. Förkylning verkar ha blivit mycket uppmuntrad av gårdagens cykelpass så nu får man sitta här och svettas istället för att göra det ute.

Bra jobbat samtliga blåbär som körde vättern (var minst 5)

Då var man nere på mer rimliga nivåer igen, efter en veckas frivillig vila och en veckas sjukfrånvaro. Nu blir det tre tuffa veckor och tre veckor taper - sen ...

Åh nej. Var 10 minuter sen med min VR rapportering in i Funbeat.
Allvarligt. Det tog mig knappt 10 timmar att cykla runt vättern. Det tog ca 15 timmar att få över statistiken från Garmin klockan till Funbeat. Vad gick fel?

Helena,

Den prestationen förtjänar en uppdatering. Varsågod. Och grattis till avancemang från placering 25 till nr 11!

Nu går jag och lägger mig och sover mig frisk så nu blir det dock inga fler uppdateringar 🙂

/K

1. Joakim S. 4511 min
2. Ashkan F

Tack! Så glad!
Nu är det bara öka avancemanget från plats 11. Sub 10 satsningen fortsätter......

Och jag som tränar på nätterna... hur ska det här sluta...ha ha ha (H)
Sov gött kristoffer och hoppas du blir bättre... vill bara säga att du gör ett himla bra jobb med listor och allt... (L)

Hej,

Jag tar på mig rollen som svart får, eller kanske den där begåvade sonen som gör revolt och umgås i fel kretsar och låter sin begåvning spolas ned i rännstenen.

Kanske har jag något intressant att berätta, en reflektion över hur mänsklighet kan spo

Trevlig resa Göran!

Och tack för generösa omdömen ovan. I ärlighetens namn är det ju ingen jätteinsats det rör sig om. Kanske totalt blir nedlagd tid motsvarande ett vanligt träningspass lagom till Kalmar. Och det är klart ett pass till hade ju inte skad