Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 20:2320 dagar helt utan träning nu...envis influensa håller mig borta. kalmar i farozonen. (I stort behov av pep talk alltså, elda på!)
20 dagar helt utan träning nu...envis influensa håller mig borta. kalmar i farozonen. (I stort behov av pep talk alltså, elda på!)
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 20:24Jag tänker mig också att gå från wannabetriathlet till riktig triathlet i Kilsbergen, det ska bli skoj 😀
Jag tänker mig också att gå från wannabetriathlet till riktig triathlet i Kilsbergen, det ska bli skoj 😀
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 10:01Dags för Kilsbergen på söndag. Ska bli gott att komma igång nu men uppladdningen kunde ha varit bättre eftersom jag inte har tränat på hela veckan pga. en inflammerad benhinna. Vi ses blåbär (H)
Dags för Kilsbergen på söndag. Ska bli gott att komma igång nu men uppladdningen kunde ha varit bättre eftersom jag inte har tränat på hela veckan pga. en inflammerad benhinna. Vi ses blåbär (H)
Quote from Funbeat user on 11 June 2010, 18:47Pep pep pep till Johan!
Sen ses vi i Borås (där jag debuterar) och Kilsbergen. Jag ska på samma familjeutflykt som Robert.
Pep pep pep till Johan!
Sen ses vi i Borås (där jag debuterar) och Kilsbergen. Jag ska på samma familjeutflykt som Robert.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 02:47Hur snabb måste man vara innan man "får" raka benen????
Hur snabb måste man vara innan man "får" raka benen????
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 05:18Fuck it... it´s gone (hv)
Fuck it... it´s gone (hv)
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 21:33Jag måste tyvärr meddela att det nog inte blir någon Ironman i Kalmar i år:-( Är nu bosatt i Norge, Trondheim och kommer bo där. Det går smidigt att åka till Sverige men nu är jag inbokad på jobb i Murmansk i slutet av juli:-( 1800kr åt helvete. Vad jag v
Jag måste tyvärr meddela att det nog inte blir någon Ironman i Kalmar i år:-( Är nu bosatt i Norge, Trondheim och kommer bo där. Det går smidigt att åka till Sverige men nu är jag inbokad på jobb i Murmansk i slutet av juli:-( 1800kr åt helvete. Vad jag v
Quote from j sollerman on 12 June 2010, 23:02Man blir iaf garanterat snabbare om man rakar benen 😉
Man blir iaf garanterat snabbare om man rakar benen 😉
Quote from Elias Engqvist on 13 June 2010, 09:32Kalle, jag låter bli så har du en chans mot mig 😉
Kalle, jag låter bli så har du en chans mot mig 😉
Quote from j sollerman on 13 June 2010, 09:41`haha vad snällt av dig =)
`haha vad snällt av dig =)