Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 09:42jag ska på bröllop i stället för Stockholm Marathon så jag får försöka träna ordentligt i veckan i stället.
nån som vill ha ett startbevis och få ett schysst träningspass i Stockkholm till helgen? Jag har inte lyckats sälja av startbeviset så snart skänk
jag ska på bröllop i stället för Stockholm Marathon så jag får försöka träna ordentligt i veckan i stället.
nån som vill ha ett startbevis och få ett schysst träningspass i Stockkholm till helgen? Jag har inte lyckats sälja av startbeviset så snart skänk
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 10:21Kalle: Hm, det gjorde jag ju nästan igår. Jag funderar på 100k TT med tempobågen påsatt istället.
Kalle: Hm, det gjorde jag ju nästan igår. Jag funderar på 100k TT med tempobågen påsatt istället.
Quote from j sollerman on 1 June 2010, 07:38Kommer nog inte köra brickpasset på lördag. Söndag passar mycket bättre och då kan ju dom som springer Marathon på lördag vara med 😉
Kommer nog inte köra brickpasset på lördag. Söndag passar mycket bättre och då kan ju dom som springer Marathon på lördag vara med 😉
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 15:16Perfekt med brickpass på söndag! Ni som inte sprungit Maran serverar oss som sprungit med kaffe och kakor på brickan, TACK! 🙂
Perfekt med brickpass på söndag! Ni som inte sprungit Maran serverar oss som sprungit med kaffe och kakor på brickan, TACK! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 22:44Shit! Rasar i listan! Tänk vad skador, tjänsteresor och andra ursäkter kan göra! Varvet i värmen dock avklarat och i måndags: Träning i Kalmar!
Ett varv på cykelbanan och ett på löprundan! Väldigt intressant att kolla av omgivningarna...nu är det fullt f
Shit! Rasar i listan! Tänk vad skador, tjänsteresor och andra ursäkter kan göra! Varvet i värmen dock avklarat och i måndags: Träning i Kalmar!
Ett varv på cykelbanan och ett på löprundan! Väldigt intressant att kolla av omgivningarna...nu är det fullt f
Quote from j sollerman on 5 June 2010, 11:51imorgon kör vi brick-pass. Hoppas alla har ställt in sig på det =)
imorgon kör vi brick-pass. Hoppas alla har ställt in sig på det =)
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 15:34Ajdå...råkade köra brick idag. Får kanske planera om imorrn då... hmmm
Ajdå...råkade köra brick idag. Får kanske planera om imorrn då... hmmm
Quote from j sollerman on 6 June 2010, 09:08idag står distans-brick-pass på agendan
idag står distans-brick-pass på agendan
Quote from j sollerman on 6 June 2010, 19:33125km cykel + 21km löpning. Tur som fan att det är 55 dagar kvar till Kalmar....
Någon mer som körde distansbricka idag?
125km cykel + 21km löpning. Tur som fan att det är 55 dagar kvar till Kalmar....
Någon mer som körde distansbricka idag?
Quote from Funbeat user on 6 June 2010, 19:47Nja, jag körde 2km sim + 90km cykel igår, och min första 30km löp idag. Jag är inte ett dugg orolig för att dubbla det hela och göra det på samma dag. Inte ett dugg 😉
Nja, jag körde 2km sim + 90km cykel igår, och min första 30km löp idag. Jag är inte ett dugg orolig för att dubbla det hela och göra det på samma dag. Inte ett dugg 😉