Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

jag ska på bröllop i stället för Stockholm Marathon så jag får försöka träna ordentligt i veckan i stället.

nån som vill ha ett startbevis och få ett schysst träningspass i Stockkholm till helgen? Jag har inte lyckats sälja av startbeviset så snart skänk

Kalle: Hm, det gjorde jag ju nästan igår. Jag funderar på 100k TT med tempobågen påsatt istället.

Kommer nog inte köra brickpasset på lördag. Söndag passar mycket bättre och då kan ju dom som springer Marathon på lördag vara med 😉

Perfekt med brickpass på söndag! Ni som inte sprungit Maran serverar oss som sprungit med kaffe och kakor på brickan, TACK! 🙂

Shit! Rasar i listan! Tänk vad skador, tjänsteresor och andra ursäkter kan göra! Varvet i värmen dock avklarat och i måndags: Träning i Kalmar!

Ett varv på cykelbanan och ett på löprundan! Väldigt intressant att kolla av omgivningarna...nu är det fullt f

imorgon kör vi brick-pass. Hoppas alla har ställt in sig på det =)

Ajdå...råkade köra brick idag. Får kanske planera om imorrn då... hmmm

idag står distans-brick-pass på agendan

125km cykel + 21km löpning. Tur som fan att det är 55 dagar kvar till Kalmar....

Någon mer som körde distansbricka idag?

Nja, jag körde 2km sim + 90km cykel igår, och min första 30km löp idag. Jag är inte ett dugg orolig för att dubbla det hela och göra det på samma dag. Inte ett dugg 😉