Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Äntligen söndag igen. I och för sig ännu en träningsvecka utan att planen uppnås men ändå lite nöjd med att lyckas klämma in ett löppass och ett cykelpass bland de paniska bestyren med att få huset visningsklart. Sällar mig till er med panik - Kalmar gale

Blev en vilovecka, typ. Har flyttat så all energi och ledig tid har gått till flytten. Men nu är de mesta klart, så imorgon kör jag igång träningen igen.

Fritt fall genom listan! Det är vad jag sysslar med just nu. Det har dock sina randiga och rutiga skäl. Nästa vecka börjar den hårda klättringen mot den övre hälften av listan igen.

Det var någon som undrade om någon annan är orolig för att det är så

Allt går enl.plan. Preparation och basträningen är nu avklarad. Nu börjar 8 veckors uppbyggnad enl. Friel. Äntligen får jag börja ha lite puls på passen. Tröskelträning och div. intervaller kommer nu att kombineras med allt längre distanspass, vilka nu sk

Var ute och rastade racen för första gången iår. Det var en skräckupplevelse pga av all trafik. Det får bli MBT i skogen ett tag till och reta upp alla som springer i motionspåren;-).

Det bästa som har hänt här är att jag har fått träningsmotivationen t

Söndag igen - här är listan. Paddlar själv vidare långt där nere men nu har antibiotikan börjat bita så nu j-ar kommer jag. Har för övrigt simmat i hav (nåja sjö iaf) idag och det visade sig i vågor och blåst vara MYCKET svårare än simhallen (där det aldr

Kristoffer har du redan simmat i sjön, simmar du med torrdräkt? var det inte kallt? 16 grader kan man tänka sig men hur varmt/kallt var det?

Helt OK med våtdräkten faktiskt. Drevviken är en större insjö (OK inte jämfört med Vättern men iaf) och jag gissar på temp kring 17 grader vilket inte var några större problem. Vågorna var däremot hyfsat störande eftersom dom hade en tendens att hamna i m

Shit, jag ligger på Topp 20:-) Ska glädjas en hel vecka!

Simning i öppet vatten är ju ingen lek, direkt! Jag är mer och mer inställd på bröstsim i Sala:-)

vilket tjat vilket tjat jag skall doppa mig i spat, har tröttnat på att räkna längder i bassängen, nu är det dags att jaga gäddor.
Det är ju bra att det är lite vågor, hellre lära sig att behärska det nu än i kalmar.
Har just bestämt mig att jag skall de