Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 19:01Är det nån mer än jag som är orolig över att det faktiskt bara är 3 månader kvar knappt?
Är det nån mer än jag som är orolig över att det faktiskt bara är 3 månader kvar knappt?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 19:55Anna: tallet er ikke for siste uke, men for siste måned, og det varierer fra dag til dag. Jeg tror ikke det finnes veldig mange som trener mer enn 50 timer (3000 min.) pr uke. OK, proffene, kanskje.
Anna: tallet er ikke for siste uke, men for siste måned, og det varierer fra dag til dag. Jeg tror ikke det finnes veldig mange som trener mer enn 50 timer (3000 min.) pr uke. OK, proffene, kanskje.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:07Gustav,
däääär åkte du in i en tunnel *oi-oiiii-oiii-aaa-lalalala*
😀
Gustav,
däääär åkte du in i en tunnel *oi-oiiii-oiii-aaa-lalalala*
😀
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 18:53nej den e jag med på Stian, men min logik säger att om jag tränar mer den gångna veckan än den som "faller bort" i andra ändan borde minuttalet gå upp.... 🙂
nej den e jag med på Stian, men min logik säger att om jag tränar mer den gångna veckan än den som "faller bort" i andra ändan borde minuttalet gå upp.... 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 23:24Måste bara berätta... Snuten hade fartkontroll och jag kom på cykeln, jag ser att dom skjuter mig lasern så jag skriker och frågar vilken hastighet..
- 24km
Säger snuten, var på jag SKRIKER tillbaka att det måste vara något fel på den där jävla laserpis
Måste bara berätta... Snuten hade fartkontroll och jag kom på cykeln, jag ser att dom skjuter mig lasern så jag skriker och frågar vilken hastighet..
- 24km
Säger snuten, var på jag SKRIKER tillbaka att det måste vara något fel på den där jävla laserpis
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 08:35Haha Thomas, underbart !
Någon som lyckats bli bötfälld för fortkörning på cykel ?
Haha Thomas, underbart !
Någon som lyckats bli bötfälld för fortkörning på cykel ?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 21:50kalmar kommer obönhörligen närmare och snart dags för en avstämning på löparformen, göteborgsvarvet. för min del är siktet inställt på att hamna under 1:40. något annat blåbär som skall springa? målsättningar?
kalmar kommer obönhörligen närmare och snart dags för en avstämning på löparformen, göteborgsvarvet. för min del är siktet inställt på att hamna under 1:40. något annat blåbär som skall springa? målsättningar?
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 09:46Göteborgsvarvet känns obligatoriskt som en del i förberedelserna, åtminstone för mig. Under 1:45 hade varit trevligt.
Göteborgsvarvet känns obligatoriskt som en del i förberedelserna, åtminstone för mig. Under 1:45 hade varit trevligt.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 10:54Skönt att jag fick in 50 minuter i senaste listan iaf. Inte diskad från listan, ser jag. =)
Skönt att jag fick in 50 minuter i senaste listan iaf. Inte diskad från listan, ser jag. =)
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:46Hej alla blåbär! Nån från Göteborgsområdet som ska köra Sövde HIM i juli? Behöver hitta nån att samåka med. 🙂
Hej alla blåbär! Nån från Göteborgsområdet som ska köra Sövde HIM i juli? Behöver hitta nån att samåka med. 🙂