Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Är det nån mer än jag som är orolig över att det faktiskt bara är 3 månader kvar knappt?

Anna: tallet er ikke for siste uke, men for siste måned, og det varierer fra dag til dag. Jeg tror ikke det finnes veldig mange som trener mer enn 50 timer (3000 min.) pr uke. OK, proffene, kanskje.

Gustav,
däääär åkte du in i en tunnel *oi-oiiii-oiii-aaa-lalalala*
😀

nej den e jag med på Stian, men min logik säger att om jag tränar mer den gångna veckan än den som "faller bort" i andra ändan borde minuttalet gå upp.... 🙂

Måste bara berätta... Snuten hade fartkontroll och jag kom på cykeln, jag ser att dom skjuter mig lasern så jag skriker och frågar vilken hastighet..

- 24km
Säger snuten, var på jag SKRIKER tillbaka att det måste vara något fel på den där jävla laserpis

Haha Thomas, underbart !

Någon som lyckats bli bötfälld för fortkörning på cykel ?

kalmar kommer obönhörligen närmare och snart dags för en avstämning på löparformen, göteborgsvarvet. för min del är siktet inställt på att hamna under 1:40. något annat blåbär som skall springa? målsättningar?

Göteborgsvarvet känns obligatoriskt som en del i förberedelserna, åtminstone för mig. Under 1:45 hade varit trevligt.

Skönt att jag fick in 50 minuter i senaste listan iaf. Inte diskad från listan, ser jag. =)

Hej alla blåbär! Nån från Göteborgsområdet som ska köra Sövde HIM i juli? Behöver hitta nån att samåka med. 🙂