Quote from j sollerman on 9 May 2010, 10:03Det har varit en dålig vecka för både tråden och för min träning... Men jag har idag kvar att träna. Får väl se om jag inte kan trolla lite med knäna idag.
Det har varit en dålig vecka för både tråden och för min träning... Men jag har idag kvar att träna. Får väl se om jag inte kan trolla lite med knäna idag.
Quote from Elias Engqvist on 9 May 2010, 16:57Kan man regga "Trolla med knäna"? Det hade jag missat.
Kan man regga "Trolla med knäna"? Det hade jag missat.
Quote from j sollerman on 9 May 2010, 17:32Jag trollade iaf fram ett 10 mils pass på cykeln.
Jag trollade iaf fram ett 10 mils pass på cykeln.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 21:23Hallå!
Veckans lista enligt nedan (här dör minsann inget ut - inte än iaf). Ser ut som om några av de tyngre blåbären haft en lugnare vecka. Själv har jag hopplöst svårt att få rum för långpassen vilket så klart straffar sig i ligan, plac 31 är min sämst
Hallå!
Veckans lista enligt nedan (här dör minsann inget ut - inte än iaf). Ser ut som om några av de tyngre blåbären haft en lugnare vecka. Själv har jag hopplöst svårt att få rum för långpassen vilket så klart straffar sig i ligan, plac 31 är min sämst
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 21:23Hallå!
Hallå!
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 08:49Jag utövar fritt fall genom listan just för tillfället.
Jag utövar fritt fall genom listan just för tillfället.
Quote from j sollerman on 10 May 2010, 09:06Vad beror de på? För lite vid?
Vad beror de på? För lite vid?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 13:07Ja för lite tid är en orsak men just nu sätter en rejäl förkylning med halsont stopp för träningen.
Ja för lite tid är en orsak men just nu sätter en rejäl förkylning med halsont stopp för träningen.
Quote from j sollerman on 10 May 2010, 14:28TRIst att du åkt på en förkylning igen. Hoppas du återhämtar dig snabbt!
TRIst att du åkt på en förkylning igen. Hoppas du återhämtar dig snabbt!
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 14:38Et tran, så slipper du å holde på med sånt.
Et tran, så slipper du å holde på med sånt.