Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Jag körde en motion både 2008 och 2009, så jag måste helt klart vara redo för en IM i år 🙂

Skämt åsido. Friel och andra har såklart en poäng, men man måste ju få känna vad man själv tål och vill. Startar man från noll är antagligen träningen som krävs

Blåbär!

Här kommer veckans lista på de som uppfyller samt de som inte uppfyller Joel Friels kriterier för att ställa sig på startlinjen för sin första IM. Listan är nu 42 namn lång även om det verkar som att ett par i slutet antingen dragit ned på tränin

Över hälften, kaaaa tjing!!! det måste betyda att jag kommer klara en HIM 😀

Någon måste hålla till i botten oxå. Annars har ni andra ingen att slå 🙂

Tyvärr måste jag konstatera att anledningen till min näst-jumbo är utebliven träning. Ett brutet nyckelben efter en cykelvurpa har hållit mig stilla. Men nu e jag på gång igen. Ak

Känns som jag nått mitt max på listan. Så här mycket har jag aldrig tränat förut. Hoppas det ger resultat den 31/7

förhoppningsvis ska jag också börja lägga till några minuter till min total nu när jag börjar cykla på riktigt. Anmälan till Fredrikshof har gått iväg så nu jäklar.

😀

Jag har noterat att ni är grymma Kalle och Håkan. Väl över ert historiska snitt.

Själv verkar jag hela tiden fastna i för mycket löpträning när jag borde cykla istället. Någon som vet om det är ett regelbrott att springa del av de 18 milen med cykeln på

Inbetalat till Kalmar i fredags! 🙂

Kommer bli intressant att se hur det där kommer gå (#)

Nu är det allvar! (V)

Någon på blåbärslistan som kan säga nått om Planet X 82/101 tubhjul, funderar på att pimpa tempohojen! (H)

Har blåbärslistan dött ut lr?

Har blåbärslistan dött ut lr?