Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 15:28Hm, på sidan 3 anmälde jag mig till listan, men det verkade inte fastna. Jag är hur som helst anmäld till Kalmar och är med 30% kvar av träningsperioden halvvägs igenom den tänkta träningsvolymen. Ack ja.
Hm, på sidan 3 anmälde jag mig till listan, men det verkade inte fastna. Jag är hur som helst anmäld till Kalmar och är med 30% kvar av träningsperioden halvvägs igenom den tänkta träningsvolymen. Ack ja.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 22:40Erik,
Då har du fått en inbjudan och kan räkna med att vara med på listan på söndag.
/K
Erik,
Då har du fått en inbjudan och kan räkna med att vara med på listan på söndag.
/K
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 23:11Är det någon som har koll på kalorier... jag undrar hur många man bör äta under järnmannen.. är det typ en energikaka i timmen (230kcal). Förstår att det är ganska individullet, men bara så man har ett riktmärke...
Thomas
Är det någon som har koll på kalorier... jag undrar hur många man bör äta under järnmannen.. är det typ en energikaka i timmen (230kcal). Förstår att det är ganska individullet, men bara så man har ett riktmärke...
Thomas
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 21:10Hm. Hade en lovande start på veckan sedan drog hustrun till Mallis i fyra dagar och glömde visst alla tre barnen hemma. 0 loggade träningsminuter sedan torsdag lunch. Imponerande. Inte.
Men ni andra är duktiga. Och många. 44 st närmare bestämt - grymt.
Hm. Hade en lovande start på veckan sedan drog hustrun till Mallis i fyra dagar och glömde visst alla tre barnen hemma. 0 loggade träningsminuter sedan torsdag lunch. Imponerande. Inte.
Men ni andra är duktiga. Och många. 44 st närmare bestämt - grymt.
Quote from j sollerman on 31 May 2010, 07:50På lördag tänkte jag cykla 9 mil och springa 21km. Tycker att alla blåbär ska hänga på!
På lördag tänkte jag cykla 9 mil och springa 21km. Tycker att alla blåbär ska hänga på!
Quote from Elias Engqvist on 31 May 2010, 08:37Ingen simning?
Ingen simning?
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 08:59Jag ska springa 42195 m på lördag.
Jag ska springa 42195 m på lördag.
Quote from j sollerman on 31 May 2010, 09:08Tror inte jag kan simma längre, så de står jag över 😉 sthlm Marathon är giltig ursäkt.
Tror inte jag kan simma längre, så de står jag över 😉 sthlm Marathon är giltig ursäkt.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 09:10Jag ska oxå springa 42195 m:-) Försöka iallafall!
Jag ska oxå springa 42195 m:-) Försöka iallafall!
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 09:11Jag ska oxå springa 42195 m:-) Försöka iallafall!
Jag ska oxå springa 42195 m:-) Försöka iallafall!