Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 23:47Gomiddag!
Nu har jag hållit öppet nästan ända till dygnsskiftet för att hinna få in så många Kilsbergen-resultat som möjligt. Verkar varit tufft - bra jobbat av er som körde. Misstänker att Robert kommer klättra lite i listan när hans resultat är inlagt
Gomiddag!
Nu har jag hållit öppet nästan ända till dygnsskiftet för att hinna få in så många Kilsbergen-resultat som möjligt. Verkar varit tufft - bra jobbat av er som körde. Misstänker att Robert kommer klättra lite i listan när hans resultat är inlagt
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 00:42Vad bra du är Kristoffer som håller i Sanningens Minut på söndagkvällarna. Bra jobb och det är en kul lista...så länge man håller sig på den övre halvan. 🙂
Vad bra du är Kristoffer som håller i Sanningens Minut på söndagkvällarna. Bra jobb och det är en kul lista...så länge man håller sig på den övre halvan. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 10:30Nämen vart tog jag vägen 🙂
Nämen vart tog jag vägen 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 14:15Tina,
Du måste haft sommarstädning bland dina träningskompisar för jag ser inte din träning längre och då kan man inte vara med på topplistan. Lägg till mig som kompis så seglar du snabbt in på listan igen!
/K
Tina,
Du måste haft sommarstädning bland dina träningskompisar för jag ser inte din träning längre och då kan man inte vara med på topplistan. Lägg till mig som kompis så seglar du snabbt in på listan igen!
/K
Quote from Jonas Täng on 14 June 2010, 15:47Mattias, prova att ta kontakt med tävlingsledningen och be att få flytta din start till 2011 i stället. Det finns de som lyckats med det vid tidigare tillfällen...
Mattias, prova att ta kontakt med tävlingsledningen och be att få flytta din start till 2011 i stället. Det finns de som lyckats med det vid tidigare tillfällen...
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:01ja just ja 🙂
ja just ja 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 10:42Välkommen tillbaka Tina,
tänka sig att man uppnått en sån maktposition som blåbärskung att jag kan tvinga människor att vara kompis med mig 🙂
Välkommen tillbaka Tina,
tänka sig att man uppnått en sån maktposition som blåbärskung att jag kan tvinga människor att vara kompis med mig 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 16:55Imponerande 😉
Imponerande 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 09:22Nu börjar jag få lite panik över närheten (i tid) till Kalmar. Lyckas aldrig få in några riktga långpass. 2 timmar är typ vad jag kan klämma ur schemat, inget längre. Är mest nervös över cyklingen, har inte fått in några goa pass a la 10mil som det känns
Nu börjar jag få lite panik över närheten (i tid) till Kalmar. Lyckas aldrig få in några riktga långpass. 2 timmar är typ vad jag kan klämma ur schemat, inget längre. Är mest nervös över cyklingen, har inte fått in några goa pass a la 10mil som det känns
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 23:41Jo jag e också nervig,
Själva grejen är den att jag har sprungit några gånger på över 20 km, men inte mer, skulle behöva ett långpass upp på 30 km känns det som.
Men simning å cykling e jag mindre nervös för
Jo jag e också nervig,
Själva grejen är den att jag har sprungit några gånger på över 20 km, men inte mer, skulle behöva ett långpass upp på 30 km känns det som.
Men simning å cykling e jag mindre nervös för