Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Gomiddag!

Nu har jag hållit öppet nästan ända till dygnsskiftet för att hinna få in så många Kilsbergen-resultat som möjligt. Verkar varit tufft - bra jobbat av er som körde. Misstänker att Robert kommer klättra lite i listan när hans resultat är inlagt

Vad bra du är Kristoffer som håller i Sanningens Minut på söndagkvällarna. Bra jobb och det är en kul lista...så länge man håller sig på den övre halvan. 🙂

Nämen vart tog jag vägen 🙂

Tina,

Du måste haft sommarstädning bland dina träningskompisar för jag ser inte din träning längre och då kan man inte vara med på topplistan. Lägg till mig som kompis så seglar du snabbt in på listan igen!

/K

Mattias, prova att ta kontakt med tävlingsledningen och be att få flytta din start till 2011 i stället. Det finns de som lyckats med det vid tidigare tillfällen...

ja just ja 🙂

Välkommen tillbaka Tina,
tänka sig att man uppnått en sån maktposition som blåbärskung att jag kan tvinga människor att vara kompis med mig 🙂

Imponerande 😉

Nu börjar jag få lite panik över närheten (i tid) till Kalmar. Lyckas aldrig få in några riktga långpass. 2 timmar är typ vad jag kan klämma ur schemat, inget längre. Är mest nervös över cyklingen, har inte fått in några goa pass a la 10mil som det känns

Jo jag e också nervig,

Själva grejen är den att jag har sprungit några gånger på över 20 km, men inte mer, skulle behöva ett långpass upp på 30 km känns det som.

Men simning å cykling e jag mindre nervös för