Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Ja slogs av en olustig tanke: Vad ska hända med denna tråd efter Kalmar?

Mtp. hur många på listan som inte har några planer på vare sig Kalmar eller ngn annan iron-distans, så får man anta att den kommer klara sig utmärkt.

Om man nu har ägnat 12 månader att förbereda sig så borde vi ju alla kunna skryta om våra bedrifter i alla fall ett par tre månader. Det kommer jag att göra iaf! 🙂

Har känt mig lugn och trygg inför Kalmar, ända tills i helgen då jag körde en Olympisk.

Jag gjorde 120k cykel + 20k löpning som generalrep idag. Jag ser INTE fram emot de sista 22k löpning i Kalmar mtp. hur mina ben mådde idag...

Jag har också kört en 120 + 21 och det va inte alls kul sista biten på löpningen. Hoppas på att kunna blockera alla jobbiga tankar på kalmar..

Erik: Bra poäng. =)

Jag vill passa på att påpeka att jag hållit vad jag lovat och kommit igång bra igen. 🙂

Kalle: Det går ju att köra målbildsträning, störningsträning och triggerträning redan nu så har du verktygen att hålla brytspökena borta och hålla fokus på målet klara till Kalmar. Jag har en variant på CD om du vill låna.

Doktor Uneståhl är grym. Har hört alla hans kurser tror jag - ungefär de tre första minuterna nånstans. "Tänk dig att du placerat dig i ett mentalt rum. Det här är ett rum som du kommer att kunna återvända till när det passzzzzzzar zzzz dig zzzz"

Ha ha ha. Det där mina vänner är helt sant. Vissa klarar inte av att höra Dr U utan att rysa, andra somnar som stockar.

Dr U har en hel del bra att säga.... men bakgrundsmusiken kan få vilken vettig människa att tappa det efter typ 5sec....