Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 18:54Jag är extremt nöjd om jag kommer i mål över huvud taget så jag säger 14.59 🙂
Jag är extremt nöjd om jag kommer i mål över huvud taget så jag säger 14.59 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 18:57det handlar inte om att vara nöjd utan att få förmånen att se grisar flyga (H)
det handlar inte om att vara nöjd utan att få förmånen att se grisar flyga (H)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 19:48Bara jag överlever simningen så ska det köttas på resten..... men tidsförlusten i vattnet kan komma att bli "heavy"....
tror på 11.45
Bara jag överlever simningen så ska det köttas på resten..... men tidsförlusten i vattnet kan komma att bli "heavy"....
tror på 11.45
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 20:18Jag säger samma som Kristoffer, 11:58
Jag säger samma som Kristoffer, 11:58
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 20:41Sitter här i lugn och ro och upptäcker att jag har lite hjärtklappning får inte glömma att kissa innan start. Mitt mål är 11 timmar så jag gissar på 11.30 så har jag en anledning att komma tillbaka nästa år som ett övermoget blåbär.
kul att nästa tråd får
Sitter här i lugn och ro och upptäcker att jag har lite hjärtklappning får inte glömma att kissa innan start. Mitt mål är 11 timmar så jag gissar på 11.30 så har jag en anledning att komma tillbaka nästa år som ett övermoget blåbär.
kul att nästa tråd får
Quote from j sollerman on 29 July 2010, 21:34Kissa kan et göra i våtdräkten, värre om du måste skita..
Kissa kan et göra i våtdräkten, värre om du måste skita..
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 21:42Är dräkten bara något så när tät så kommer inte korvarna ut i vattnet.
Är dräkten bara något så när tät så kommer inte korvarna ut i vattnet.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 00:11På plats i Kalmar och jag börjar bli lite nervös. Konstigt vore det väl annars.
Kör stenhård mental uppladdning. Och ser det hela som en ordentlig dagsutflykt.
Målet är: Att komma i Mål! Det får ta den tid det tar.
Hörrni! Tack för sällskapet i trå
På plats i Kalmar och jag börjar bli lite nervös. Konstigt vore det väl annars.
Kör stenhård mental uppladdning. Och ser det hela som en ordentlig dagsutflykt.
Målet är: Att komma i Mål! Det får ta den tid det tar.
Hörrni! Tack för sällskapet i trå
Quote from j sollerman on 30 July 2010, 00:24Är också på plats, på stensöcamping. Imorgon blir de att checka in på svanen. Kanske får någon här som granne 🙂 Kanske ska ha en liten träff på pastapartyt imorgon
Är också på plats, på stensöcamping. Imorgon blir de att checka in på svanen. Kanske får någon här som granne 🙂 Kanske ska ha en liten träff på pastapartyt imorgon
Quote from j sollerman on 30 July 2010, 12:28Dax att ta sig ner till växlingsområdet och hämta nummerlapp och kolla läget. Sen är de pre-race möte.
Dax att ta sig ner till växlingsområdet och hämta nummerlapp och kolla läget. Sen är de pre-race möte.